DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психології і соціальної роботи >
Кафедра соціальної роботи, реабілітації та повоєнної адаптації >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23845

Назва: Теоретико-методологічний аналіз підготовки майбутніх соціальних працівників та психологів до роботи зі студентами з функціональними обмеженнями здоров’я
Автори: Сайко, Н.О.
Бацман, О.С.
Ключові слова: соціалізація
інтеграція
адаптація
професійна підготовка
функціональні обмеження
Дата публікації: 2022
Короткий огляд (реферат): В статті представлені результати дослідження щодо формування професійних компетентностей майбутніх соціальних працівників та психологів для роботи зі студентами з функціональними обмеженнями. Метою дослідження було визначено аналіз теоретико-методичних підходів у професійній підготовці соціальних працівників, психологів та розробку, обґрунтування її організаційно-змістового наповнення. підготовки, визначення критеріїв, показників готовності майбутніх соціальних працівників та психологів до роботи зі студентами з функціональними обмеженнями в умовах закладів вищої освіти.
Опис: Сайко Н. О., Бацман О. С. Теоретико-методологічний аналіз підготовки майбутніх соціальних працівників та психологів до роботи зі студентами з функціональними обмеженнями здоров’я. Технології розвитку інтелекту. Том 6, № 1(31). 2022.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23845
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Теоретико-методологічний аналіз.pdf247,85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок