DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Навчально-науковий інститут іноземних мов >
Кафедра англійської та німецької філології >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23835

Назва: Дидактичні засади створення іншомовного інтегрованого курсу
Автори: Стиркіна, Ю.С.
Рудич, О.О.
Палеха, О.М.
Ключові слова: іншомовний предметний інтегрований курс
принципи створення іншомовних інтегрованих курсів
інтегроване навчання
предметне навчання іноземної мови
Дата публікації: 2020
Короткий огляд (реферат): У статті зроблено спробу сформулювати принципи створення іншомовних інтегрованих курсів, окреслено умови їх функціонування як у вищій, так і у середній школі. Сформульовано переваги впровадження іншомовних предметних інтегрованих курсів на різних рівнях навчального процесу.
Опис: Стиркіна Ю. С., Рудич О. О., Палеха О. М. Дидактичні засади створення іншомовного інтегрованого курсу. Мaterials of the XVI international scientific and practical conference “TRENDS OF MODERN SCIENCE – 2020”, May 30 - June 7, 2020 Volume 7. Pedagogical sciences Sheffild Science and education LTD 2020. P. 90–98
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23835
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Дидактичні засади.pdf300,96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок