DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Технологій та дизайну >
Кафедра професійної освіти, дизайну та безпеки життєдіяльності >
Статті >
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23832
|
Название: | Технологічна освіта в сучасному інформаційному суспільстві |
Авторы: | Близнюк, М.М. Дебре, О.С. Вакленко, Н. |
Ключевые слова: | технологічна освіта інформаційне суспільство |
Issue Date: | 2022 |
Краткий осмотр (реферат): | Для технологічної освіти надто актуальним є питання інформатизації виробництва та суспільно-виробничих відносин. Інформаційне суспільство виступає ключовим поняттям, яке в подальшому буде впливати на зміну традиційних підходів у технологічній освіті підростаючого покоління. В «Енциклопедії освіти» поняття «інформаційне суспільство» визначається як комплексне утворення з множиною різноманітних аспектів. Укладачі цього видання вказують: «…суть концепції інформаційного суспільства полягає в тому, що першорозрядне значення в розвитку всіх суспільних сфер набувають знання, інформація та інтелектуальний потенціал людини» і разом з проникненням в суспільство інформатизації ще більш швидким є розвиток технологій284.
Про соціальне значення наочно-практичної діяльності в системі загальної освіти можна говорити і в іншому контексті. Педагогіко-психологічні дослідження останніх років виявили як один із найагресивніших чинників у цьому відношенні переважання вербальних методів у навчанні. Про це, зокрема, говорять у своїх працях знані науковці О. Коберник, Є. Кулик, В. Мадзігон, В. Сидоренко, Г. Терещук та ін.285 |
Описание: | Близнюк М., Дебре О., Вакуленко Н. Технологічна освіта в сучасному інформаційному суспільстві. DIGITALIZATION AND INFORMATION SOCIETY. SELECTED ISSUES. Publishing House of University of Technology, Katowice, 2022. P. 152-160. |
URI: | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23832 |
Appears in Collections: | Статті
|
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
|