DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра ботаніки, екології та методики навчання біології >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Біорізноманіття: теорія, практика та методичні аспекти вивчення у закладах освіти (2024) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23787
|
Назва: | Сучасні особливості викладання курсів із заповідної справи у вищій школі |
Автори: | Федонюк, В.В. |
Ключові слова: | вища школа заповідна справа природоохоронна територія Network of conservation educators & practioners Google Earth |
Дата публікації: | 2024 |
Короткий огляд (реферат): | Осучаснення підходів до викладання у вищій освіті потребують
оновлення принципів та підходів до освітньої діяльності. Це стосується,
зокрема, викладання такого важливого в системі екологічної освіти
навчального курсу, як «Заповідна справа». Особливо актуальним таке
осучаснення стало необхідним в умовах війни, розв’язаної проти України
росією, адже об’єкти природно-заповідного фонду виявилися об’єктом агресії
та зазнають надзвичайного негативного впливу і нищення в зоні ведення
бойових дій.
Основні перспективні підходи до теоретичного наповнення лекцій та
принципів і форм організації практичних занять з курсу «Заповідна справа»,
розроблені автором у співавторстві з колегами – Федонюк В.В., Волянський
В.О., Іванців В.В., Федонюк М.А., Панькевич С.Г. та ін. |
Опис: | Федонюк В. В. Сучасні особливості викладання курсів із заповідної
справи у вищій школі // Біорізноманіття: теорія, практика та методичні аспекти вивчення у закладах освіти (присвячена 110-річчю заснування Полтавського національного педагогічного університету імені В. Г. Короленка) : матеріали всеукр. наук.-практ. конф. (м. Полтава, 16 квітня 2024 р.). Полтава : ПНПУ імені В. Г.Короленка, 2024. С. 279-282. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23787 |
Розташовується у зібраннях: | Біорізноманіття: теорія, практика та методичні аспекти вивчення у закладах освіти (2024)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|