DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра ботаніки, екології та методики навчання біології >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Біорізноманіття: теорія, практика та методичні аспекти вивчення у закладах освіти (2024) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23787

Назва: Сучасні особливості викладання курсів із заповідної справи у вищій школі
Автори: Федонюк, В.В.
Ключові слова: вища школа
заповідна справа
природоохоронна територія
Network of conservation educators & practioners
Google Earth
Дата публікації: 2024
Короткий огляд (реферат): Осучаснення підходів до викладання у вищій освіті потребують оновлення принципів та підходів до освітньої діяльності. Це стосується, зокрема, викладання такого важливого в системі екологічної освіти навчального курсу, як «Заповідна справа». Особливо актуальним таке осучаснення стало необхідним в умовах війни, розв’язаної проти України росією, адже об’єкти природно-заповідного фонду виявилися об’єктом агресії та зазнають надзвичайного негативного впливу і нищення в зоні ведення бойових дій. Основні перспективні підходи до теоретичного наповнення лекцій та принципів і форм організації практичних занять з курсу «Заповідна справа», розроблені автором у співавторстві з колегами – Федонюк В.В., Волянський В.О., Іванців В.В., Федонюк М.А., Панькевич С.Г. та ін.
Опис: Федонюк В. В. Сучасні особливості викладання курсів із заповідної справи у вищій школі // Біорізноманіття: теорія, практика та методичні аспекти вивчення у закладах освіти (присвячена 110-річчю заснування Полтавського національного педагогічного університету імені В. Г. Короленка) : матеріали всеукр. наук.-практ. конф. (м. Полтава, 16 квітня 2024 р.). Полтава : ПНПУ імені В. Г.Короленка, 2024. С. 279-282.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23787
Розташовується у зібраннях:Біорізноманіття: теорія, практика та методичні аспекти вивчення у закладах освіти (2024)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
89.pdf282,53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок