DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра ботаніки, екології та методики навчання біології >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Біорізноманіття: теорія, практика та методичні аспекти вивчення у закладах освіти (2024) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23777

Назва: Основні аспекти підвищення пізнавальної активності студентів-біологів
Автори: Сікура, А.О.
Сікура, А.Й.
Ключові слова: пізнавальна активність
студент біолог
формування дослідницьких умінь
Дата публікації: 2024
Короткий огляд (реферат): На сучасному етапі не втрачає актуальності проблема підготовки спеціалістів біологів, що відповідають новим вимогам суспільства, Спеціаліст біолог під час своєї діяльності досліджує біологічні об’єкти з метою застосування їх у народному господарстві, біотехнології, медицині, фармакології, охороні навколишнього середовища. Він також організує й виконує експедиційні роботи й лабораторні дослідження, аналізуючи отриману інформацію, проводить експериментальні дослідження у своїй сфері. Екологи, санітарні та промислові мікробіологи затребувані у багатьох сферах професійної діяльності: на підприємствах біотехнологічної, фармацевтичної, харчової промисловості, в науково-дослідних і науково-виробничих організаціях, в органах охорони природи і управління природокористуванням, у навчальних закладах.
Опис: Сікура А. О., Сікура А. Й. Основні аспекти підвищення пізнавальної активності студентів-біологів // Біорізноманіття: теорія, практика та методичні аспекти вивчення у закладах освіти (присвячена 110-річчю заснування Полтавського національного педагогічного університету імені В. Г. Короленка) : матеріали всеукр. наук.-практ. конф. (м. Полтава, 16 квітня 2024 р.). Полтава : ПНПУ імені В. Г.Короленка, 2024. С. 265-268.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23777
Розташовується у зібраннях:Біорізноманіття: теорія, практика та методичні аспекти вивчення у закладах освіти (2024)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
84.pdf281,48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок