|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра ботаніки, екології та методики навчання біології >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Біорізноманіття: теорія, практика та методичні аспекти вивчення у закладах освіти (2024) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23777
|
Назва: | Основні аспекти підвищення пізнавальної активності студентів-біологів |
Автори: | Сікура, А.О. Сікура, А.Й. |
Ключові слова: | пізнавальна активність студент біолог формування дослідницьких умінь |
Дата публікації: | 2024 |
Короткий огляд (реферат): | На сучасному етапі не втрачає актуальності проблема підготовки
спеціалістів біологів, що відповідають новим вимогам суспільства, Спеціаліст
біолог під час своєї діяльності досліджує біологічні об’єкти з метою
застосування їх у народному господарстві, біотехнології, медицині,
фармакології, охороні навколишнього середовища. Він також організує й
виконує експедиційні роботи й лабораторні дослідження, аналізуючи отриману
інформацію, проводить експериментальні дослідження у своїй сфері. Екологи,
санітарні та промислові мікробіологи затребувані у багатьох сферах
професійної діяльності: на підприємствах біотехнологічної, фармацевтичної,
харчової промисловості, в науково-дослідних і науково-виробничих
організаціях, в органах охорони природи і управління природокористуванням, у
навчальних закладах. |
Опис: | Сікура А. О., Сікура А. Й. Основні аспекти підвищення пізнавальної активності
студентів-біологів // Біорізноманіття: теорія, практика та методичні аспекти вивчення у закладах освіти (присвячена 110-річчю заснування Полтавського національного педагогічного університету імені В. Г. Короленка) : матеріали всеукр. наук.-практ. конф. (м. Полтава, 16 квітня 2024 р.). Полтава : ПНПУ імені В. Г.Короленка, 2024. С. 265-268. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23777 |
Розташовується у зібраннях: | Біорізноманіття: теорія, практика та методичні аспекти вивчення у закладах освіти (2024)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|