DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Психологія і особистість >
2013(2) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/2377
|
Назва: | Психологічний аналіз взаємодії вчителів і учнів підліткового віку в педагогічному процесі |
Автори: | Хоменко, Є.Г. |
Ключові слова: | психологічний контакт педагогічний такт дезадаптація підлітка педагогічна взаємодія мотивація досягнень педагогічне спілкування підлітковий вік суб’єкт полісуб’єктність емоційний зв'язок |
Дата публікації: | 2013 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | У статті висвітлено поняття педагогічної взаємодії як двостороннього процесу, в якому учитель і учень - дві активні сторони - суб’єкти педагогічного процесу. За основу взято трактування педагогічного спілкування як форми навчальної взаємодії. Представлено поняття полісу б’єктності як цілісного динамічного психологічного утворення, що відображає єдність розвитку внутрішніх змістів реальних суб’єктів в сумісній діяльності. Розглянуто також варіанти феноменологічної сумісності з учителем у рамках розвиваючого на¬вчання. В статті описані особливості учнів підліткового віку, їх став¬лення до процесу навчання, до особистості педагога. Отже, розкривається суть психологічних особливостей педагогічної взаємодії учителя з підлітками як зі сторони учителя так і зі сторони учнів. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/2377 |
Розташовується у зібраннях: | 2013(2)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|