DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Психологія і особистість >
2013(2) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/2377

Назва: Психологічний аналіз взаємодії вчителів і учнів підліткового віку в педагогічному процесі
Автори: Хоменко, Є.Г.
Ключові слова: психологічний контакт
педагогічний такт
дезадаптація підлітка
педагогічна взаємодія
мотивація
досягнень
педагогічне спілкування
підлітковий вік
суб’єкт
полісуб’єктність
емоційний зв'язок
Дата публікації: 2013
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлено поняття педагогічної взаємодії як двостороннього процесу, в якому учитель і учень - дві активні сторони - суб’єкти педагогічного процесу. За основу взято трактування педагогічного спілкування як форми навчальної взаємодії. Представлено поняття полісу б’єктності як цілісного динамічного психологічного утворення, що відображає єдність розвитку внутрішніх змістів реальних суб’єктів в сумісній діяльності. Розглянуто також варіанти феноменологічної сумісності з учителем у рамках розвиваючого на¬вчання. В статті описані особливості учнів підліткового віку, їх став¬лення до процесу навчання, до особистості педагога. Отже, розкривається суть психологічних особливостей педагогічної взаємодії учителя з підлітками як зі сторони учителя так і зі сторони учнів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/2377
Розташовується у зібраннях:2013(2)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Khomenko.pdf124,61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок