DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра ботаніки, екології та методики навчання біології >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Біорізноманіття: теорія, практика та методичні аспекти вивчення у закладах освіти (2024) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23766
|
Назва: | Роздільностатеві форми, їх класифікація і поширення серед квіткових рослин |
Автори: | Попіль, Н.І. Шумик, М.І. |
Ключові слова: | квіти диференціації статі у квіткових рослин гермафродитні рослини дводомні рослини тридомні рослини |
Дата публікації: | 2024 |
Короткий огляд (реферат): | Проблема диференціації статі у квіткових рослин, як ніде в рослинному
світі, надзвичайно складна і різноманітна. Розрізняють статеву диференціацію
квіток і рослин. Аналіз розподілення статевих форм свідчить про безперечне
домінування гермафродитизму у квіток та особин. У покритонасінних рослин
тільки 5 % видів відрізняються роздільностатевістю особин. Всі інші рослини
— це реальні чи потенційні гермафродити. Такий тип статевої диференціації —
специфічна риса рослинного світу. Класифікація статевих форм квіткових
рослин запропонована вперше К. Лінеєм у 1735 році в роботі “Systema Naturae”.
Вона базувалась на ознаках двостатевості або різностатевості квіток виду і
характері розподілу статей на окремих особинах. |
Опис: | Попіль Н. І., Шумик М. І. Роздільностатеві форми, їх класифікація і поширення
серед квіткових рослин // Біорізноманіття: теорія, практика та методичні аспекти вивчення у закладах освіти (присвячена 110-річчю заснування Полтавського національного педагогічного університету імені В. Г. Короленка) : матеріали всеукр. наук.-практ. конф. (м. Полтава, 16 квітня 2024 р.). Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2024. С. 237-240. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23766 |
Розташовується у зібраннях: | Біорізноманіття: теорія, практика та методичні аспекти вивчення у закладах освіти (2024)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|