DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра ботаніки, екології та методики навчання біології >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Біорізноманіття: теорія, практика та методичні аспекти вивчення у закладах освіти (2024) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23766

Назва: Роздільностатеві форми, їх класифікація і поширення серед квіткових рослин
Автори: Попіль, Н.І.
Шумик, М.І.
Ключові слова: квіти
диференціації статі у квіткових рослин
гермафродитні рослини
дводомні рослини
тридомні рослини
Дата публікації: 2024
Короткий огляд (реферат): Проблема диференціації статі у квіткових рослин, як ніде в рослинному світі, надзвичайно складна і різноманітна. Розрізняють статеву диференціацію квіток і рослин. Аналіз розподілення статевих форм свідчить про безперечне домінування гермафродитизму у квіток та особин. У покритонасінних рослин тільки 5 % видів відрізняються роздільностатевістю особин. Всі інші рослини — це реальні чи потенційні гермафродити. Такий тип статевої диференціації — специфічна риса рослинного світу. Класифікація статевих форм квіткових рослин запропонована вперше К. Лінеєм у 1735 році в роботі “Systema Naturae”. Вона базувалась на ознаках двостатевості або різностатевості квіток виду і характері розподілу статей на окремих особинах.
Опис: Попіль Н. І., Шумик М. І. Роздільностатеві форми, їх класифікація і поширення серед квіткових рослин // Біорізноманіття: теорія, практика та методичні аспекти вивчення у закладах освіти (присвячена 110-річчю заснування Полтавського національного педагогічного університету імені В. Г. Короленка) : матеріали всеукр. наук.-практ. конф. (м. Полтава, 16 квітня 2024 р.). Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2024. С. 237-240.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23766
Розташовується у зібраннях:Біорізноманіття: теорія, практика та методичні аспекти вивчення у закладах освіти (2024)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
74.pdf293,49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок