DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Історії та географії >
Кафедра географії, методики її навчання та туризму >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Освітні й наукові виміри географії та туризму (2024) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23751
|
Назва: | Впровадження інтерпретації у освітню діяльності установ природно-заповідного фонду |
Автори: | Пустовіт, Н.А. Гудкова, Н.В. |
Ключові слова: | установи природньо-заповідного фонду освітня діяльність |
Дата публікації: | 2024 |
Короткий огляд (реферат): | Цілі, пов’язані з освітою і формуванням нового ставлення до природи,
займають провідні місця у національних документах. Важливу роль у цьому
контексті відіграють установи природно-заповідного фонду, які здійснюють
екологічну освітньо-виховну роботу з різними верствами населення на основі
відповідного Положення. Однією з популярних форм освітньо-виховної
роботи установ ПЗФ є екскурсії, спрямовані переважно на надання громадянам
природничої, екологічної інформації. Але інформація автоматично не
призводить до зміни поведінки людей. Для цього необхідні спеціальні методичні прийоми, які надає, зокрема, методика інтерпретації природної
та культурної спадщини. |
Опис: | Пустовіт Н. В., Гудова Н. В. Впровадження інтерпретації у освітню діяльності
установ природно-заповідного фонду // Освітні й наукові виміри географії та туризму : матер. ІІІ Всеукраїнської науково-практ. інтернет-конф. з міжнар. участю (м. Полтава, 17 квітня 2024 р.) / відп. ред. Є. В. Копилець. Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2024. С. 183-186. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23751 |
Розташовується у зібраннях: | Освітні й наукові виміри географії та туризму (2024)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|