DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Історії та географії >
Кафедра географії, методики її навчання та туризму >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Освітні й наукові виміри географії та туризму (2024) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23721

Назва: Стратегії сталого (збалансованого) розвитку в сфері туризму під час вивчення географії в закладах загальної середньої освіти
Автори: Назаренко, Т.Г.
Ключові слова: туризм
загальна середня освіта
вивчення географії
Дата публікації: 2024
Короткий огляд (реферат): Вивчення наукової літератури за останнє десятиліття утвердило нас в тому, що вчені досліджують стійкість (тобто баланс) як зв’язок між географією людини та наукою про навколишнє середовище. Ця думка є очікуваною, адже баланс є одним із засадничих закономірностей в географічній науці та освіті. Неправильне вживання наукових понять іншомовного походження викликає когнітивний дисонанс в розумінні певних слів, таких як «погана екологія», «віртуальна реальність», «летальна зброя», «сталий розвиток» (це взагалі оксюморон), тому нами буде вживатися найбільш релевантне змісту наукове поняття «збалансований розвиток».
Опис: Назаренко Т. Г. Стратегії сталого (збалансованого) розвитку в сфері туризму під час вивчення географії в закладах загальної середньої освіти // Освітні й наукові виміри географії та туризму : матер. ІІІ Всеукраїнської науково-практ. інтернет-конф. з міжнар. участю (м. Полтава, 17 квітня 2024 р.) / відп. ред. Є. В. Копилець. Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2024. С. 85-87.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23721
Розташовується у зібраннях:Освітні й наукові виміри географії та туризму (2024)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
26.pdf531,54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок