DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Технологій та дизайну >
Кафедра культурології, філософії та музеєзнавства >
Статті >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23705
|
Назва: | Аналіз конструктів буденного у творах світової культури як фактор мотивації вивчення культурології |
Автори: | Лук'яненко, О.В. |
Ключові слова: | конструкти буденного література мотивація культурологія |
Дата публікації: | 2022 |
Короткий огляд (реферат): | Мотивація пізнавальної діяльності здобувачів вищої освіти наразі є однією з ключових проблем, що постали в умовах карантинних обмежень, переформатування навчання у дистанційний та змішаний формати через збройну агресію росії проти України та зменшення ролі друкованого слова у формуванні світогляду.
Зміни у навчальних планах та освітніх програмах відводять від лінійного розуміння соціокультурного розвитку людства, де діяли суворі причинно-наслідкові зв’язки, а зміни у житті людей були прив’язані до еволюції суспільних формацій. Подібні зрушення породили потребу відійти від механічного розширення фактажу у посібниках та підручних з історії світової культури, що не сприяло зростанню інтересу до дисципліни. Натомість увага зосереджується на роботі з різними культурними джерелами. Особливо це стосується матеріалів, що розкривають історію повсякдення. Це не лише сприяє підсиленню навчальної мотивації, але допомагає у соціалізації здобувачів вищої освіти. Дослідження будення різних народів у різні історичні періоди сприяє формуванню одночасно критичного і гуманістичного ставлення до себе та навколишнього світу. Практичні заняття, побудовані на основі аналізу специфічних джерел з історії повсякдення, дозволяє уникнути спрощення минулого. Колорит індивідуальних оповідей унеможливлює суху схематизацію історії культури. Декодування світу символів, емоцій та ідей іншого дозволяє здобувачам вищої освіти в реальній дійсності допомагає утвердженню толерантності. |
Опис: | Лук'яненко О. В. Аналіз конструктів буденного у творах світової культури як фактор мотивації вивчення культурології. Освітні, педагогічні науки: методологія, теорія, практика :
колективна монографія / наук. ред. В. Фазан, В. Мокляк ; Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка. Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2022. С. 362-407. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23705 |
Розташовується у зібраннях: | Статті
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|