DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Технологій та дизайну >
Кафедра культурології, філософії та музеєзнавства >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23705

Назва: Аналіз конструктів буденного у творах світової культури як фактор мотивації вивчення культурології
Автори: Лук'яненко, О.В.
Ключові слова: конструкти буденного
література
мотивація
культурологія
Дата публікації: 2022
Короткий огляд (реферат): Мотивація пізнавальної діяльності здобувачів вищої освіти наразі є однією з ключових проблем, що постали в умовах карантинних обмежень, переформатування навчання у дистанційний та змішаний формати через збройну агресію росії проти України та зменшення ролі друкованого слова у формуванні світогляду. Зміни у навчальних планах та освітніх програмах відводять від лінійного розуміння соціокультурного розвитку людства, де діяли суворі причинно-наслідкові зв’язки, а зміни у житті людей були прив’язані до еволюції суспільних формацій. Подібні зрушення породили потребу відійти від механічного розширення фактажу у посібниках та підручних з історії світової культури, що не сприяло зростанню інтересу до дисципліни. Натомість увага зосереджується на роботі з різними культурними джерелами. Особливо це стосується матеріалів, що розкривають історію повсякдення. Це не лише сприяє підсиленню навчальної мотивації, але допомагає у соціалізації здобувачів вищої освіти. Дослідження будення різних народів у різні історичні періоди сприяє формуванню одночасно критичного і гуманістичного ставлення до себе та навколишнього світу. Практичні заняття, побудовані на основі аналізу специфічних джерел з історії повсякдення, дозволяє уникнути спрощення минулого. Колорит індивідуальних оповідей унеможливлює суху схематизацію історії культури. Декодування світу символів, емоцій та ідей іншого дозволяє здобувачам вищої освіти в реальній дійсності допомагає утвердженню толерантності.
Опис: Лук'яненко О. В. Аналіз конструктів буденного у творах світової культури як фактор мотивації вивчення культурології. Освітні, педагогічні науки: методологія, теорія, практика : колективна монографія / наук. ред. В. Фазан, В. Мокляк ; Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка. Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2022. С. 362-407.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23705
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Monografiya_2022.pdf540,67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок