DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2010(7) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/237

Назва: Зміст, форми і методи використання мистецтва в розвитку педагогічної майстерності вчителя в радянській педагогіці першої третини ХХ століття
Автори: Отич, О.М.
Ключові слова: педагогічна майстерність
мистецтво педагогіки
педагогічне мистецтво
радянські педагоги
художньо-дидактичний метод
Дата публікації: 2010
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): У статті проведено історико-педагогічний аналіз змісту, форм і методів використання мистецтва в радянській педагогіці першої третини XX століття з метою формування складових педагогічної майстерності вчителя. На цій основі зроблено висновок про доцільність творчого впровадження історичного досвіду художньо-педагогічної діяльності в практику роботи сучасних вищих педагогічних навчальних закладів для розвитку у студентів професійних і особистісних якостей, необхідних педагогу-майстру.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/237
Розташовується у зібраннях:2010(7)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
otuch.pdf221,79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок