DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Історії та географії >
Кафедра географії, методики її навчання та туризму >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Освітні й наукові виміри географії та туризму (2024) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23688
|
Назва: | Вектори розвитку шкільної географічної освіти |
Автори: | Вішнікіна, Л.П. |
Ключові слова: | географічна освіта шкільна географічна освіта цифрові технології навчання штучний інтелект soft-skills учень |
Дата публікації: | 2024 |
Короткий огляд (реферат): | Сучасні цивілізаційні процеси спрямовують вітчизняний освітній простір
на всебічний розвиток особистості, широту її кваліфікації та професійну
мобільність. Тож нині перед географічною освітою стоять складні завдання, що
полягають в її осучаснені, гуманізації та формуванні предметних географічних
компетентностей учнів, які дозволять їм у майбутньому орієнтуватися у
природному й соціальному довкіллі.
Наразі технічний прогрес в освіті та чималий досвіт застосування освітніх
Інтернет платформ і сервісів українськими учителями суттєво впливають на
процес навчання географії. Відповідно до такого, враховуючи світовий освітній
досвід та реалії сьогодення, варто визначити вектори розвитку шкільної
географічної освіти. |
Опис: | Вішнікіна Л. П. Вектори розвитку шкільної географічної освіти // Освітні й наукові виміри географії та туризму : матер. ІІІ Всеукраїнської науково-практ. інтернет-конф. з міжнар. участю (м. Полтава, 17 квітня 2024 р.) / відп. ред. Є. В. Копилець. Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2024. С. 23-26. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23688 |
Розташовується у зібраннях: | Освітні й наукові виміри географії та туризму (2024)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|