DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Історії та географії >
Кафедра географії, методики її навчання та туризму >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Освітні й наукові виміри географії та туризму (2024) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23687

Назва: Поняття "Географічна компетентність"
Автори: Біляк, О.Б.
Ключові слова: компетентність
географічна компетентність
вивчення географії
школа
предметні географічні компетенції
Дата публікації: 2024
Короткий огляд (реферат): За сучасними уявленнями педагогів формування компетентностей передбачає спрямування навчально-виховного процесу на здобуття результатів, якими є ієрархічно підпорядковані ключова, галузева та предметна компетентності. Ключові компетентності конкретизуються на даних освітніх галузей та навчальних предметів для кожного ступеня навчання. Для визначення переліку ключових компетентностей використовуються основні цілі загальної освіти та структурного подання соціального досвіду й досвіду особистості, а також основних даних діяльності учня, які дають йому змогу використовувати соціальний досвід, отримувати навички життя та практичної діяльності у сучасному соціумі.
Опис: Біляк О. Б. Поняття "Географічна компетентність" // Освітні й наукові виміри географії та туризму : матер. ІІІ Всеукраїнської науково-практ. інтернет-конф. з міжнар. участю (м. Полтава, 17 квітня 2024 р.) / відп. ред. Є. В. Копилець. Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2024. С. 20-23.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23687
Розташовується у зібраннях:Освітні й наукові виміри географії та туризму (2024)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
5.pdf606,61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок