DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Історії та географії >
Кафедра географії, методики її навчання та туризму >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Освітні й наукові виміри географії та туризму (2024) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23685

Назва: Особливості удосконалення шкільних підручників із географії в Азербайджанській Республіці
Автори: Алхасов, О.К.
Ключові слова: школи Азербайджану
навчання географії
курикулярна модель в навчанні географії
навчально-методичні комплекти
підручник з географії
Дата публікації: 2024
Короткий огляд (реферат): Упровадження нової, курикулярної моделі в навчанні географії зумовило розробку нових навчально-методичних комплектів (НМК), підручників, методичних посібників, робочих зошитів з географії. Окремі курси зі шкільної географії в уніфікованому вигляді включені в єдиний курс шкільної географії. Весь обсяг навчально-дидактичної інформації шкільної географії з VI по XI клас представлений трьома змістовими лініями, кожна з яких складається з окремих змістових стандартів і підстандартів, що відображають основні компетенції з географії, якими мають володіти учні до кінця навчання. Змістові стандарти (підстандарти) сформульовані у вигляді дескрипторів, що слугують для опису основного смислового змісту предмета. Саме в такому ракурсі створюється нове покоління НМК з географії в середніх загальноосвітніх школах Азербайджану.
Опис: Алхасов О. К. Особливості удосконалення шкільних підручників із географії в Азербайджанській Республіці // Освітні й наукові виміри географії та туризму : матер. ІІІ Всеукраїнської науково-практ. інтернет-конф. з міжнар. участю (м. Полтава, 17 квітня 2024 р.) / відп. ред. Є. В. Копилець. Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2024. С. 14-16.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23685
Розташовується у зібраннях:Освітні й наукові виміри географії та туризму (2024)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
3.pdf425,89 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок