DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Автореферати та дисертації >
Дисертації >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23679

Назва: Методика розвитку громадянської відповідальності учнів 5–9 класів на уроках трудового навчання
Автори: Деденєв, О.Ю.
Ключові слова: громадянська відповідальність
урок трудового навчання
учні
трудове навчання
Дата публікації: 2024
Короткий огляд (реферат): У роботі вперше на засадах положень та ідей сучасних концепцій розвитку особистості визначено педагогічні умови розвитку громадянської відповідальності учнів на уроках трудового навчання як теоретичної основи формування ключових компетентностей учнів, на підставі особистісно орієнтованого, діяльнісного та компетентнісного методологічних підходів; спроєктовано теоретичну модель методики розвитку громадянської відповідальності учнів 5–9 класів на уроках трудового навчання в єдності концептуально-цільового, змістово-процесуального та результативно-діагностичного блоків; дослідно експериментальним шляхом доведено ефективність та доцільність застосування цієї моделі в процесі трудового навчання учнів; розроблені структурні складові методики розвитку громадянської відповідальності учнів 5–9 класів на уроках трудового навчання (цілі, завдання, функціональне призначення, зміст, методи, форми організації та засоби її впровадження); уточнено сутність понятійного конструкту «методика розвитку громадянської відповідальності учнів на уроках трудового навчання»; педагогічні особливості стимулювання громадянської активності учнів у трудовому навчанні засобами проєктно-технологічної діяльності; критерії, показники та рівні розвитку громадянської відповідальності учнів 5–9 класів на уроках трудового навчання; конкретизовано базові поняття дослідження «методика», «розвиток», «громадянськість», «відповідальність»; методи та форми організації стимулювання громадянської активності учнів у трудовому навчанні; подальшого розвитку набули теоретичні уявлення сутності змісту та етапи розвитку громадянської відповідальності учнів у трудовому навчанні; удосконалено методи, форми організації та засоби розвитку громадянської відповідальності учнів у трудовому навчанні.
Опис: Деденєв О. Ю. Методика розвитку громадянської відповідальності учнів 5–9 класів на уроках трудового навчання. Кваліфікаційна наукова праця на правах рукопису. Дисертація на здобуття наукового ступеня доктора філософії за спеціальністю 014 Середня освіта (за предметними спеціальностями). Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка, Полтава, 2024.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23679
Розташовується у зібраннях:Дисертації

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Dedenev.pdf3,73 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок