DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра ботаніки, екології та методики навчання біології >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Біорізноманіття: теорія, практика та методичні аспекти вивчення у закладах освіти (2024) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23676

Назва: Інноваційні підходи до системи збереження та репрезентації природної і культурної спадщини Національного ботанічного саду імені М.М. Гришка НАН України
Автори: Пилипчук, В.Ф.
Бойко, Р.В.
Ключові слова: Національний ботанічний сад імені М.М. Гришка НАН України
геоінформаційна система
репрезентація
Дата публікації: 2024
Короткий огляд (реферат): У світовій практиці культурна спадщина відіграє найважливішу роль у збереженні та відтворенні національної ідентичності поколінь, акумулює і передає з покоління в покоління найкращі зразки матеріальної і духовної культури є потужним фактором консолідації нації, об’єднання людей, особливо в період криз та соціальних деформацій. Популяризація культурної спадщини, яка неодноразово згадується у конвенції «Про охорону всесвітньої культурної і природної спадщини» 1972 року, яку Україна ратифікувала у 1988 році є важливим компонентом ефективного управління об’єктами культурної спадщини держави.
Опис: Пилипчук В. Ф., Бойко Р. В. Інноваційні підходи до системи збереження та репрезентації природної і культурної спадщини Національного ботанічного саду імені М.М. Гришка НАН України // Біорізноманіття: теорія, практика та методичні аспекти вивчення у закладах освіти (присвячена 110-річчю заснування Полтавського національного педагогічного університету імені В. Г. Короленка) : матеріали всеукр. наук.-практ. конф. (м. Полтава, 16 квітня 2024 р.). Полтава : ПНПУ імені В. Г.Короленка, 2024. С. 2260-229.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23676
Розташовується у зібраннях:Біорізноманіття: теорія, практика та методичні аспекти вивчення у закладах освіти (2024)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
70.pdf281,84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок