DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра ботаніки, екології та методики навчання біології >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Біорізноманіття: теорія, практика та методичні аспекти вивчення у закладах освіти (2024) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23671
|
Назва: | Розвиток екологічного мислення учнів 5-6 класів під час навчання і в позаурочний час |
Автори: | Олійник, Л.М. Тичина, М.Т. Філіппенко, І.В. Гончаренко, Я.В. |
Ключові слова: | Харківський ліцей №122 екологічна компетентність дистанційне навчання позаурочна діяльність методи навчання екологічне мислення |
Дата публікації: | 2024 |
Короткий огляд (реферат): | Викладання інтегрованого курсу «Пізнаємо природу» в п’ятих і шостих
класах за програмою Нової української школи дає відчуття наскрізної лінії
розвитку екологічної компетентності учнів. Від макрознайомства із довкіллям,
через дослідницькі практикуми до пізнання суті процесів і розуміння
важливості єдності з оточуючим середовищем. Таким чином відбувається
розвиток наукового сприйняття світу дітьми і формування у них екологічного
мислення. Комунальний заклад «Харківський ліцей №122 Харківської міської ради» використовує програму курсу «Пізнаємо природу» для закладів загальної
середньої освіти авторок Т. Коршевнюк і О. Ярошенко (рекомендовано наказом
Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 № 795). |
Опис: | Олійник Л. М., Тичина М. Т., Філіппенко І. В., Гончаренко Я. В. Розвиток екологічного мислення учнів 5-6 класів під
час навчання і в позаурочний час // Біорізноманіття: теорія, практика та методичні аспекти вивчення у закладах освіти (присвячена 110-річчю заснування Полтавського національного педагогічного університету імені В. Г. Короленка) : матеріали всеукр. наук.-практ. конф. (м. Полтава, 16 квітня 2024 р.). Полтава : ПНПУ імені В. Г.Короленка, 2024. С. 210-212. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23671 |
Розташовується у зібраннях: | Біорізноманіття: теорія, практика та методичні аспекти вивчення у закладах освіти (2024)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|