DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра ботаніки, екології та методики навчання біології >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Біорізноманіття: теорія, практика та методичні аспекти вивчення у закладах освіти (2024) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23671

Назва: Розвиток екологічного мислення учнів 5-6 класів під час навчання і в позаурочний час
Автори: Олійник, Л.М.
Тичина, М.Т.
Філіппенко, І.В.
Гончаренко, Я.В.
Ключові слова: Харківський ліцей №122
екологічна компетентність
дистанційне навчання
позаурочна діяльність
методи навчання
екологічне мислення
Дата публікації: 2024
Короткий огляд (реферат): Викладання інтегрованого курсу «Пізнаємо природу» в п’ятих і шостих класах за програмою Нової української школи дає відчуття наскрізної лінії розвитку екологічної компетентності учнів. Від макрознайомства із довкіллям, через дослідницькі практикуми до пізнання суті процесів і розуміння важливості єдності з оточуючим середовищем. Таким чином відбувається розвиток наукового сприйняття світу дітьми і формування у них екологічного мислення. Комунальний заклад «Харківський ліцей №122 Харківської міської ради» використовує програму курсу «Пізнаємо природу» для закладів загальної середньої освіти авторок Т. Коршевнюк і О. Ярошенко (рекомендовано наказом Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 № 795).
Опис: Олійник Л. М., Тичина М. Т., Філіппенко І. В., Гончаренко Я. В. Розвиток екологічного мислення учнів 5-6 класів під час навчання і в позаурочний час // Біорізноманіття: теорія, практика та методичні аспекти вивчення у закладах освіти (присвячена 110-річчю заснування Полтавського національного педагогічного університету імені В. Г. Короленка) : матеріали всеукр. наук.-практ. конф. (м. Полтава, 16 квітня 2024 р.). Полтава : ПНПУ імені В. Г.Короленка, 2024. С. 210-212.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23671
Розташовується у зібраннях:Біорізноманіття: теорія, практика та методичні аспекти вивчення у закладах освіти (2024)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
65.pdf277,04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок