DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра ботаніки, екології та методики навчання біології >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Біорізноманіття: теорія, практика та методичні аспекти вивчення у закладах освіти (2024) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23659

Назва: Транскордонне природоохоронне співробітництво як інструмент збереження біорізноманіття (кейс Карпатського єврорегіону)
Автори: Маслош, А.І.
Циганок, Є.Ю.
Ключові слова: транскордонне співробітництво
Єврорегіон
Рамкова Конвенцію про охорону
Карпатська Конвенція
Дата публікації: 2024
Короткий огляд (реферат): Розвиток транскордонного співробітництва у сфері природокористування визначається як один із сучасних ефективних напрямів реалізації регіональної політики прикордонних територій України. Надзвичайна кількість різноманітних унікальних екосистем та ландшафтів, багатий видовий склад флори і фауни потребують ефективного управління природними ресурсами, активної міжнародної співпраці задля збереження та відновлення природного потенціалу регіонів. Єврорегіон – це юридично оформлена (за нормами Ради Європи) територія транскордонного співробітництва між територіальними громадами або місцевими органами влади прикордонних регіонів двох або більше держав, які мають спільний кордон.
Опис: Маслош А. І., Циганок Є. Ю. Транскордонне природоохоронне співробітництво як інструмент збереження біорізноманіття (кейс Карпатського єврорегіону) // Біорізноманіття: теорія, практика та методичні аспекти вивчення у закладах освіти (присвячена 110-річчю заснування Полтавського національного педагогічного університету імені В. Г. Короленка) : матеріали всеукр. наук.-практ. конф. (м. Полтава, 16 квітня 2024 р.). Полтава : ПНПУ імені В. Г.Короленка, 2024. С. 181-183.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23659
Розташовується у зібраннях:Біорізноманіття: теорія, практика та методичні аспекти вивчення у закладах освіти (2024)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
56.pdf365,94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок