DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра ботаніки, екології та методики навчання біології >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Біорізноманіття: теорія, практика та методичні аспекти вивчення у закладах освіти (2024) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23654

Назва: Оптимізація агроландшафтів у контексті сталого розвитку лісового господарства
Автори: Лозінська, Т.П.
Масальський, В.П.
Ключові слова: ґрунт
сільське господарство
продовольча безпека
оздоровлення навколишнього природного середовища
навколишнє середовище
Дата публікації: 2024
Короткий огляд (реферат): Сталий розвиток – це збалансоване розв’язання соціально-економічних завдань, проблем збереження навколишнього природнього середовища та природно-ресурсного потенціалу для задоволення життєвих потреб нинішнього і майбутнього поколінь. Згідно Концепції сталого розвитку агроекосистем в Україні в період до 2025 р. сталий розвиток виробничих систем має базуватись на забезпеченні збереження, збагачення й раціонального використання біорізноманіття в агроландшафтах; удосконаленні та покращанні фітосанітарного стану ґрунту і агрофітоценозів та застосуванні технологій обробітку ґрунту, що забезпечать його агрофізичні властивості та протиерозійну стійкість, особливо в регіонах прояву ерозії і дефляції.
Опис: Лозінська Т. П., Масальський В. П. Оптимізація агроландшафтів у контексті сталого розвитку лісового господарства // Біорізноманіття: теорія, практика та методичні аспекти вивчення у закладах освіти (присвячена 110-річчю заснування Полтавського національного педагогічного університету імені В. Г. Короленка) : матеріали всеукр. наук.-практ. конф. (м. Полтава, 16 квітня 2024 р.). Полтава : ПНПУ імені В. Г.Короленка, 2024. С. 164-167.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23654
Розташовується у зібраннях:Біорізноманіття: теорія, практика та методичні аспекти вивчення у закладах освіти (2024)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
51.pdf282,82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок