DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра ботаніки, екології та методики навчання біології >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Біорізноманіття: теорія, практика та методичні аспекти вивчення у закладах освіти (2024) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23636
|
Назва: | Науковий підхід у вивченні ботаніки в школі –аспекти і можливості інтеграції через Stem-освіту (на прикладі рослин-індикаторів) |
Автори: | Єльпітіфоров, Є.М. |
Ключові слова: | Stem-освіта освіта України |
Дата публікації: | 2024 |
Короткий огляд (реферат): | Економічне зростання й добробут України значною мірою залежать від
розвитку науково-технічної та інноваційної сфери. STEM-освіта на сьогодні
показала себе дієвим інструментом формування успішної особистості через
розкриття її «сильних» сторін. Розвиток країни та суспільства загалом в
подальшому буде спрямований на розв'язання низки технологічних завдань, в тому числі екологічних проблем, поліпшення інфраструктури міст, сіл та
селищ.
Проте технологічний прогрес неодмінно спирається на науку. Інтегруючи
ботанічні знання в освітні процеси та розкриваючи їх практичне застосування,
ми наближаємо прогрес і розкриваємо потенціал до нового, теоретичного
розвитку науки і її застосування в практиці. |
Опис: | Єльпітіфоров Є. М. Науковий підхід у вивченні ботаніки в школі –аспекти і
можливості інтеграції через Stem-освіту
(на прикладі рослин-індикаторів)
// Біорізноманіття: теорія, практика та методичні аспекти вивчення у закладах освіти (присвячена 110-річчю заснування Полтавського національного педагогічного університету імені В. Г. Короленка) : матеріали всеукр. наук.-практ. конф. (м. Полтава, 16 квітня 2024 р.). Полтава : ПНПУ імені В. Г.Короленка, 2024. С. 113-115. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23636 |
Розташовується у зібраннях: | Біорізноманіття: теорія, практика та методичні аспекти вивчення у закладах освіти (2024)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|