DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра ботаніки, екології та методики навчання біології >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Біорізноманіття: теорія, практика та методичні аспекти вивчення у закладах освіти (2024) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23632
|
Назва: | Формування екологічної освіти через навчання біології: стратегії та кращі практики |
Автори: | Дяченко-Богун, М.М. |
Ключові слова: | екологічна освіта навчання біології методи вивчення біології методи навчання |
Дата публікації: | 2024 |
Короткий огляд (реферат): | У сучасному світі, де екологічні проблеми стають все більш актуальними,
формування екологічної освіти через навчання біології стає необхідністю.
Біологія, як наука про живу природу, надає унікальну можливість вивчення та
розуміння взаємозв'язків між живими організмами та їхнім середовищем.
Інтегруючи екологічні аспекти у біологічне навчання, ми створюємо
платформу для учнів не лише засвоювати наукові знання, але й розвивати
глибоке розуміння екосистем, біорізноманіття та принципів сталого розвитку.
Вивчення біології в контексті екологічної освіти допомагає виховати учнів, які
розуміють важливість збереження природи та приймають активну участь у її
охороні. |
Опис: | Дяченко-Богун М. М. Формування екологічної освіти через навчання
біології: стратегії та кращі практики // Біорізноманіття: теорія, практика та методичні аспекти вивчення у закладах освіти (присвячена 110-річчю заснування Полтавського національного педагогічного університету імені В. Г. Короленка) : матеріали всеукр. наук.-практ. конф. (м. Полтава, 16 квітня 2024 р.). Полтава : ПНПУ імені В. Г.Короленка, 2024. С. 98-105. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23632 |
Розташовується у зібраннях: | Біорізноманіття: теорія, практика та методичні аспекти вивчення у закладах освіти (2024)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|