DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра ботаніки, екології та методики навчання біології >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Біорізноманіття: теорія, практика та методичні аспекти вивчення у закладах освіти (2024) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23612

Назва: Колекційний фонд роду Iris L. Національного ботанічного саду імені М.М. Гришка НАН України: сучасний стан та перспективи наукових досліджень
Автори: Буйдін, Ю.В.
Ключові слова: квітникарство
род Iris L. рослини
Національний ботанічний сад імені М.М. Гришка НАН України
рід ірис
борідковий ірис
Дата публікації: 2024
Короткий огляд (реферат): Квітникарство – одна з найбільш наближених до побутового споживача галузей інтродукції рослин, яка значною мірою залежить від економічної та суспільно-політичної ситуації в країні. Історично, в Україні, ця галузь має свої певні специфічні напрями пов’язані з національними традиціями і колоритом, а також регіональні особливості, які здебільшого зумовлені місцевими звичаями, кліматичними умовами, наближеністю до держав-сусідів тощо. Як науковий напрям, квітникарство в Україні в часи СРСР набуло статусу одного з лідерів серед колишніх республік.
Опис: Буйдін Ю. В. Колекційний фонд роду Iris L. Національного ботанічного саду імені М.М. Гришка НАН України: сучасний стан та перспективи наукових досліджень // Біорізноманіття: теорія, практика та методичні аспекти вивчення у закладах освіти (присвячена 110-річчю заснування Полтавського національного педагогічного університету імені В. Г. Короленка) : матеріали всеукр. наук.-практ. конф. (м. Полтава, 16 квітня 2024 р.). Полтава : ПНПУ імені В. Г.Короленка, 2024. С. 32-36.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23612
Розташовується у зібраннях:Біорізноманіття: теорія, практика та методичні аспекти вивчення у закладах освіти (2024)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
9.pdf298,07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок