DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра ботаніки, екології та методики навчання біології >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Біорізноманіття: теорія, практика та методичні аспекти вивчення у закладах освіти (2024) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23612
|
Назва: | Колекційний фонд роду Iris L. Національного ботанічного саду імені М.М. Гришка НАН України: сучасний стан та перспективи наукових досліджень |
Автори: | Буйдін, Ю.В. |
Ключові слова: | квітникарство род Iris L. рослини Національний ботанічний сад імені М.М. Гришка НАН України рід ірис борідковий ірис |
Дата публікації: | 2024 |
Короткий огляд (реферат): | Квітникарство – одна з найбільш наближених до побутового споживача
галузей інтродукції рослин, яка значною мірою залежить від економічної та
суспільно-політичної ситуації в країні. Історично, в Україні, ця галузь має свої
певні специфічні напрями пов’язані з національними традиціями і колоритом, а
також регіональні особливості, які здебільшого зумовлені місцевими звичаями,
кліматичними умовами, наближеністю до держав-сусідів тощо.
Як науковий напрям, квітникарство в Україні в часи СРСР набуло статусу
одного з лідерів серед колишніх республік. |
Опис: | Буйдін Ю. В. Колекційний фонд роду Iris L. Національного
ботанічного саду імені М.М. Гришка НАН України:
сучасний стан та перспективи наукових досліджень // Біорізноманіття: теорія, практика та методичні аспекти вивчення у закладах освіти (присвячена 110-річчю заснування Полтавського національного педагогічного університету імені В. Г. Короленка) : матеріали всеукр. наук.-практ. конф. (м. Полтава, 16 квітня 2024 р.). Полтава : ПНПУ імені В. Г.Короленка, 2024. С. 32-36. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23612 |
Розташовується у зібраннях: | Біорізноманіття: теорія, практика та методичні аспекти вивчення у закладах освіти (2024)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|