DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра ботаніки, екології та методики навчання біології >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Біорізноманіття: теорія, практика та методичні аспекти вивчення у закладах освіти (2024) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23605
|
Назва: | Робота здобувачів освіти на територіях природньо-заповідного фонду на прикладі Криворудського ліцею |
Автори: | Бабарика, В.Г. |
Ключові слова: | ТО «Друзі природи» природньо-заповідний фонд Лопата Сергій Маркович Байрак Олена Миколаївна Національний ботанічний сад ім. М. М. Гришка |
Дата публікації: | 2024 |
Короткий огляд (реферат): | Хто садить дерево – благословен! Ці слова відомого поета Максима
Рильського стали девізом роботи не тільки працівників Криворудського
дендропарку, а і для членів творчого об’єднання «Друзі природи»
Криворудського ліцею, який працює з 2002 року. За роки становлення і
розвитку через творче об’єднання «Друзі природи» пройшло не одне покоління
криворудських юних екологів. Деякі з них вже стали дорослими, але через все
життя пронесуть сформоване з дитинства почуття любові до природи,
бережне ставлення до довкілля. Випускники при проведенні зустрічей дарують
екзотичні дерева Криворудському дендрарію. |
Опис: | Бабарика В. Г. Робота здобувачів освіти на територіях природньо-заповідного фонду на прикладі Криворудського ліцею // Біорізноманіття: теорія, практика та методичні аспекти вивчення у закладах освіти (присвячена 110-річчю заснування Полтавського національного педагогічного університету імені В. Г. Короленка) : матеріали всеукр. наук.-практ. конф. (м. Полтава, 16 квітня 2024 р.). Полтава : ПНПУ імені В. Г.Короленка, 2024. С. 10-15. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23605 |
Розташовується у зібраннях: | Біорізноманіття: теорія, практика та методичні аспекти вивчення у закладах освіти (2024)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|