DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра мистецтвознавства та позашкільної освіти  >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Мистецтво, мистецька та позашкільна освіта: історія, теорія, практика, перспективи взаємодії >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23466

Назва: Стратегія підтримки студентського психоемоційного стану в умовах невизначеності: роль університетських служб і програм
Автори: Бурназова, В.В.
Ключові слова: студент
психоемоційний стан
програми психоемоційної підтримки
консультування
музика
Дата публікації: 2023
Короткий огляд (реферат): Автором піднімається роль університетських служб та програм у стресових воєнних умовах, яка є надзвичайно важливою та постійно зростаючою, оскільки студентам інколи дедалі важче вдається заспокоїтись й зосередитись на вивченні та засвоєнні навчального матеріалу. У сучасному світі, де невизначеність та стрес є невід’ємною частиною життя, забезпечення психоемоційного благополуччя студентів стає надзвичайно важливим завданням для закладів вищої освіти. Особливо актуальною є потреба у розвитку стратегій підтримки, які враховують вплив музики на психічний стан студентів, адже студентський період – ключовий етап у формуванні особистості, саме тому важливо забезпечити ефективну психоемоційну підтримку для досягнення успіхів у навчанні та особистісному розвитку.
Опис: Бурназова В. В. Стратегія підтримки студентського психоемоційного стану в умовах невизначеності: роль університетських служб і програм // Мистецтво, мистецька та позашкільна освіта: історія, теорія, практика, перспективи взаємодії : матеріали І Всеукр. наук.-практ. конф. (відкрита для іноземних учасників) (29-30 листопада 2023 р., м. Полтава) / [упоряд. М. М. Погребняк]. Полтава : ПП Астрая, 2024. С. 9-13.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23466
Розташовується у зібраннях:Мистецтво, мистецька та позашкільна освіта: історія, теорія, практика, перспективи взаємодії

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
1.pdf710,02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок