DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Технологій та дизайну >
Кафедра професійної освіти, дизайну та безпеки життєдіяльності >
Статті >
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23442
|
Название: | Педагогічна ефективність нарисної геометрії та креслення при формуванні логістичних компетентностей у транспортній галузі |
Авторы: | Гриценко, Л.О. Молчанов, П.О. |
Ключевые слова: | нарисна геометрія креслення логістичні компетентності транспортна галузь педагогічна ефективність |
Issue Date: | 2024 |
Краткий осмотр (реферат): | Стаття, присвячена аналізу ролі нарисної геометрії та креслення у освітньому процесі майбутніх фахівців у галузі транспорту та логістики, зосереджується на вивченні впливу цих дисциплін на розвиток ключових навичок та компетентностей. У статті детально розкривається, яким чином нарисна геометрія та креслення сприяють формуванню важливих вмінь, які необхідні для ефективного планування, проектування та управління логістичними процесами в транспортній галузі. Підкреслено, що нарисна геометрія та креслення не тільки розвивають технічні навички студентів, але й сприяють формуванню просторового мислення, точності, уваги до деталей та аналітичного підходу до розв'язання проблем. Ці навички є критично важливими в контексті розробки та оптимізації логістичних систем, планування транспортних маршрутів, а також управління матеріальними та інформаційними потоками в логістиці. |
Описание: | Гриценко Л. О., Молчанов П. О. Педагогічна ефективність нарисної геометрії та креслення при формуванні логістичних компетентностей у транспортній галузі. «Вісник науки та освіти (Серія «Філологія», Серія «Педагогіка», Серія «Соціологія», Серія «Культура і мистецтво», Серія «Історія та археологія»)» : журнал. 2024. № 2(20) 2024. С. 684-694. |
URI: | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23442 |
Appears in Collections: | Статті
|
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
|