DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Фізичного виховання та спорту >
Кафедра теорії й методики фізичного виховання, адаптивної та масової фізичної культури >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Проблеми та перспективи розвитку фізичного виховання спорту і здоров’я людини (2024) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23415
|
Назва: | Сутність диференційованого підходу у фізичному вихованні школярів |
Автори: | Лесик, І.О. |
Ключові слова: | диференційований підхід фізичне виховання школяр |
Дата публікації: | 2024 |
Короткий огляд (реферат): | Диференційований підхід у фізичному вихованні школярів полягає в
тому, щоб враховувати індивідуальні потреби, здібності та можливості
кожного учня, пропонуючи їм різні завдання, вправи і підходи для досягнення
спільних цілей. Класифікація методів, які можна використовувати для
реалізації диференційованого підходу:
1. Індивідуалізовані завдання: вчителі можуть пропонувати учням
завдання, які відповідають їхнім індивідуальним рівням фізичної підготовки
та здібностям. Наприклад, для учнів із низьким рівнем фізичної активності
можуть бути надані спрощені вправи, тоді як для більш продвинутих учнів
можуть бути запропоновані складніші завдання |
Опис: | Лесик І. О. Сутність диференційованого підходу
у фізичному вихованні школярів // Проблеми та перспективи розвитку фізичного виховання спорту і здоров’я людини : мат-ли VIІ Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнарод. участю (18-19 квітня 2024) ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2024. С. 129-130. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23415 |
Розташовується у зібраннях: | Проблеми та перспективи розвитку фізичного виховання спорту і здоров’я людини (2024)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|