DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Фізичного виховання та спорту >
Кафедра теорії й методики фізичного виховання, адаптивної та масової фізичної культури >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Проблеми та перспективи розвитку фізичного виховання спорту і здоров’я людини (2024) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23415

Назва: Сутність диференційованого підходу у фізичному вихованні школярів
Автори: Лесик, І.О.
Ключові слова: диференційований підхід
фізичне виховання
школяр
Дата публікації: 2024
Короткий огляд (реферат): Диференційований підхід у фізичному вихованні школярів полягає в тому, щоб враховувати індивідуальні потреби, здібності та можливості кожного учня, пропонуючи їм різні завдання, вправи і підходи для досягнення спільних цілей. Класифікація методів, які можна використовувати для реалізації диференційованого підходу: 1. Індивідуалізовані завдання: вчителі можуть пропонувати учням завдання, які відповідають їхнім індивідуальним рівням фізичної підготовки та здібностям. Наприклад, для учнів із низьким рівнем фізичної активності можуть бути надані спрощені вправи, тоді як для більш продвинутих учнів можуть бути запропоновані складніші завдання
Опис: Лесик І. О. Сутність диференційованого підходу у фізичному вихованні школярів // Проблеми та перспективи розвитку фізичного виховання спорту і здоров’я людини : мат-ли VIІ Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнарод. участю (18-19 квітня 2024) ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2024. С. 129-130.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23415
Розташовується у зібраннях:Проблеми та перспективи розвитку фізичного виховання спорту і здоров’я людини (2024)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
50.pdf374,92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок