DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Фізичного виховання та спорту >
Кафедра теорії й методики фізичного виховання, адаптивної та масової фізичної культури >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Проблеми та перспективи розвитку фізичного виховання спорту і здоров’я людини (2024) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23395
|
Назва: | Формування мотивації до занять плаванням у дітей 6-7 років |
Автори: | Іванова, А.Ю. |
Ключові слова: | мотивація плавання дитина початкова школа |
Дата публікації: | 2024 |
Короткий огляд (реферат): | У початковій школі відбуваються ключові етапи розвитку, які
закладають основу для сприйняття та залучення до фізичної активності
впродовж усього життя. Саме в ці роки у дітей відбуваються значні
когнітивні, фізіологічні та психомоторні зрушення, що сприяють оволодінню
новими руховими діями, які раніше не були освоєні.
Вік дітей 6-7 років – це період, який характеризується підвищеною
сприйнятливістю до нової інформації та досвіду. Діти демонструють
неабияку здатність до навчання та адаптації щодо нових фізичних завдань,
демонструючи схильність до набуття і вдосконалення рухових навичок,
необхідних для ефективної участі в різних формах фізичної активності,
зокрема в плаванні. |
Опис: | Іванова А. Ю. Формування мотивації до занять плаванням
у дітей 6-7 років // Проблеми та перспективи розвитку фізичного виховання спорту і здоров’я людини : мат-ли VIІ Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнарод. участю (18-19 квітня 2024) ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2024. С. 99-101. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23395 |
Розташовується у зібраннях: | Проблеми та перспективи розвитку фізичного виховання спорту і здоров’я людини (2024)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|