DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра біології, здоров’я людини та фізичної реабілітації >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Біологічні, медичні та науково-педагогічні аспекти здоров’я людини (2023) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23318

Назва: Технології інтегрованого навчання природничих предметів у профільній школі
Автори: Полонська, В.А.
Виговський, І.В.
Ключові слова: профільна школа
інтегроване навчання
навчання інтегрованих предметів
інтегровані технології навчання
технології навачння
Дата публікації: 2023
Короткий огляд (реферат): На сьогодні в закладах загальної середньої освіти відбувається оновлення змісту навчального матеріалу, впроваджуються нові підходи до навчання, зокрема інтегративний підхід. Особливо важлива інтеграція у викладанні природничих наук. Означену проблему вивчали О. Войтович, О. Барановська, В. Жуков, Т. Засєкіна, Д. Кільдеров [2; 3; 4] та ін. Мета статті: розкрити сутність технологій інтегрованого навчання. Теоретичний аналіз наукових досліджень вказує на те, що інтегроване навчання природничих предметів у профільній школі має значущий потенціал для покращення якості освіти та розвитку учнів. Цей підхід є перспективним у забезпеченні глибшого розуміння природничих наук, стимулюванні критичного мислення та практичного застосування знань.
Опис: Полонська В. А., Виговський І. В. Технології інтегрованого навчання природничих предметів у профільній школі // Біологічні, медичні та науково-педагогічні аспекти здоров’я людини. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції. Полтава, 2023. С. 100-101.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23318
Розташовується у зібраннях:Біологічні, медичні та науково-педагогічні аспекти здоров’я людини (2023)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
44.pdf244,54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок