DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра біології, здоров’я людини та фізичної реабілітації >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Біологічні, медичні та науково-педагогічні аспекти здоров’я людини (2023) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23315
|
Назва: | Сучасна модель шкільного навчального природничого експерименту |
Автори: | Орловський, О.В. Масовець, Д.Б. |
Ключові слова: | шкільне навчання природничий експеримент сучасна освіта навчальний експеримент |
Дата публікації: | 2023 |
Короткий огляд (реферат): | У сучасному освітньому середовищі особливо важливим є оволодіння прийомами
експериментальної діяльності. Експеримент виступає, з одного боку, як спосіб вивчення явищ, а
з іншого – як засіб доведення у розвитку наукового знання. Експериментальний метод пізнання дає можливість встановлювати причинно-наслідкові зв’язки між явищами природи. Як у науці,
так і у навчанні пізнання неможливе без колективного чи самостійного експериментування.
Проте, якщо для вченого невідоме є об’єктивним, то для школяра воно суб’єктивне.
Процес будь-якого наукового пізнання полягає у послідовному розкритті спочатку якісного
боку, а потім кількісного і, нарешті, їх єдності – встановлення міри. Лише дотримуючись
послідовності наукового пізнання у процесі навчання можна досягнути свідомого і міцного
засвоєння учнями навчального матеріалу. Основу розкриття кількісного аспекту в явищах, що
вивчаються у школі, становить експеримент. |
Опис: | Орловський О. В., Масовець Д. Б. Сучасна модель шкільного навчального природничого
експерименту // Біологічні, медичні та науково-педагогічні аспекти здоров’я людини. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції. Полтава, 2023. С. 94-96. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23315 |
Розташовується у зібраннях: | Біологічні, медичні та науково-педагогічні аспекти здоров’я людини (2023)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|