DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра біології, здоров’я людини та фізичної реабілітації >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Біологічні, медичні та науково-педагогічні аспекти здоров’я людини (2023) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23289

Назва: Розвиток наскрізних умінь старшокласників під час вивчення природничих предметів
Автори: Грицюк, О.В.
Виговський, І.В.
Ключові слова: старшокласники
Нова українська школа
формування наскрізних умінь
вивчення природничих дисциплін
Дата публікації: 2023
Короткий огляд (реферат): В останні десятиріччя в умовах реалізації реформи «Нова українська школа» [3] все частіше вживають такі терміни, як «наскрізні уміння», «соціальні навички», «навички ХХІ століття» тощо. У пункті 9 Державного стандарту базової середньої освіти визначено такі одинадцять наскрізних умінь: 1) читати з розумінням; 2) висловлювати власну думку в усній і письмовій формі; 3) критично і системно мислити; 4) логічно обґрунтовувати позицію; 5) діяти творчо; 6) виявляти ініціативу; 7) конструктивно керувати емоціями; 8) оцінювати ризики; 9) приймати рішення; 10) розв’язувати проблеми; 11) співпрацювати з іншими.
Опис: Грицюк О. В. Розвиток наскрізних умінь старшокласників під час вивчення природничих предметів // Біологічні, медичні та науково-педагогічні аспекти здоров’я людини. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції. Полтава, 2023. С. 35-37.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23289
Розташовується у зібраннях:Біологічні, медичні та науково-педагогічні аспекти здоров’я людини (2023)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
15.pdf250,31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок