DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Ukrainian professional education >
2023(14) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23258
|
Назва: | Розвиток ключових компетентностей майбутніх фахівців мистецтва і позашкільної освіти |
Автори: | Лебедик, Л.В. |
Ключові слова: | компетентність розвиток ключові компетентності фахівці мистецтва і позашкільної освіти підготовка фахівців мистецтва і позашкільної освіти |
Дата публікації: | 2023 |
Короткий огляд (реферат): | Стаття присвячена актуальній проблемі розвитку ключових компетентностей
майбутніх фахівців мистецтва і позашкільної освіти. Авторка окреслює коло проблемних
питань, які виникають у процесі підготовки здобувачів освіти рівня «магістр» освітньопрофесійних програм «Позашкільна освіта» (спеціальність 011 Освітні, педагогічні науки
галузі знань 01 Освіта/Педагогіка) і «Хореографія» (спеціальність 024 Хореографія галузі
знань 02 Культура та мистецтво) та пропонує напрямки діяльності з розвитку їхніх
ключових компетентностей.
Дослідженням з’ясована важливість застосування майбутніми фахівцями мистецтва і
позашкільної освіти знань на практиці, що допомагає їм набути досвіду, готовності до
майбутньої професійної діяльності і життєвих навичок. Готовністю до майбутньої
професійної діяльності експерти вважають: стратегічне мислення; прийняття рішень;
здатність планувати; постановку і досягнення мети; відповідальність; взаємодію і
співпрацю; роботу в команді; здатність до застосування професійних знань і технологій
навчання; здатність до критичного мислення; зібраність; самодостатність;
працездатність; пунктуальність. Життєвими навичками є: соціальні навички; комунікаційні
навички; здатність досягати консенсусу; вміння брати на себе відповідальність;
самоповага; безконфліктність; витривалість; зміцнення цінностей і етики.
Доведено, що розвиток ключових компетентностей майбутніх фахівців мистецтва і
позашкільної освіти має базуватися на системному, проблемному, особистісному,
компетентнісному і контекстному підходах; формах взаємодії – майстер-класи, наукові
конференції, тренінги, виховні і розважальні заходи, конкурси професійної майстерності,
моделювання професійних ситуацій.
Зроблено висновок про необхідність подальшого пошуку й удосконалення шляхів
розвитку ключових компетентностей майбутніх фахівців мистецтва і позашкільної освіти з
метою вироблення стратегічних перспективних освітньо-професійних програм їхньої
підготовки. |
Опис: | Лебедик Л. В. Розвиток ключових компетентностей майбутніх фахівців
мистецтва і позашкільної освіти // Ukrainian professional education = Українська професійна освіта : науковий журнал / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г.Короленка. Полтава, 2023. Вип. 14. С. 119-128. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23258 |
Розташовується у зібраннях: | 2023(14)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|