DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Ukrainian professional education >
2023(14) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23249
|
Назва: | Принципи лінгвокультурологічного підходу в іншомовній підготовці майбутніх фахівців |
Автори: | Сніговська, О.В. |
Ключові слова: | підхід до навчання лінгвокультурологія лінгвокультурологічний підхід іноземна мова принципи фахівці гуманітарних спеціальностей |
Дата публікації: | 2023 |
Короткий огляд (реферат): | Робота присвячена розкриттю лінгвокультурологічного підходу та понятійного
апарату, розвитку в системі наук і його проблематиці. З’ясовано, що використовуючи
теоретичні засади лінгвокультурології та впроваджуючи їх у навчальний процес, у
лінгводидактиці сформувався лінгвокультурологічний підхід.
Вивчення освітнього контенту показало, що дидактична сутність
лінгвокультурологічного підходу складається з визначення цілей, завдань, змісту, методів
та форм його реалізації. На основі аналізу ряду концепцій виявлено особливості
культурологічного підходу, створено класифікацію та таблицю ієрархічної залежності
принципів лінгвокультурологічного підходу в іншомовній підготовці майбутніх фахівців.
Встановлено, що лінгвокультурологічний підхід надає здобувачам вищої освіти
можливість опанувати такі вміння, як: проявляти зацікавленість до аспектів іншої
культури, способу життя та менталітету; знаходити культурологічну інформацію та
матеріали з урахуванням особливостей конкретної групи;порівнювати явища власної та
іншомовної культур; пояснювати відмінності і збіги у мовних інтенціях; розвивати
ефективні стратегії міжкультурного спілкування; розкривати взаємозв’язки між різними
культурами; розрізняти лінгвокраїнознавчу інформацію в автентичних матеріалах,
коментувати та доповнювати її; розуміти культурні обумовлення поведінкових
стереотипів і долати упередження; семантизувати безеквівалентну лексику в
культурному контексті.
Авторкою статті також зроблено спробу розкрити зміст поняття «підхід до
навчання» у контексті професійної іншомовної підготовки фахівців гуманітарних
спеціальностей. Проаналізовані сучасні характеристики цієї категорії комунікаційного
навчання. Розглянуті основні принципи навчання іноземній мові у ЗВО. |
Опис: | Сніговська О. В. Принципи лінгвокультурологічного підходу в іншомовній
підготовці майбутніх фахівців // Ukrainian professional education = Українська професійна освіта : науковий журнал / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г.Короленка. Полтава, 2023. Вип. 14. С. 44-56. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23249 |
Розташовується у зібраннях: | 2023(14)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|