DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Статті >
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23142
|
Название: | Використання штучного інтелекту в освіті |
Авторы: | Іщенко, І.С. Большая, О.В. |
Ключевые слова: | ChatGPT штучний інтелект освіта |
Issue Date: | 2024 |
Краткий осмотр (реферат): | ChatGPT — це широкомасштабна мовна модель, створена на основі технології штучного інтелекту та навчена за допомогою керованого та підсилювального навчання. Вона може спілкуватися з людьми, які розмовляють іншими мовами на різні теми. Цей інноваційний продукт пропонує численні можливості для використання будь-де, в тому числі в освіті. Штучний інтелект — це галузь науки й техніки, яка зосереджена на розробці програм і машин, які можуть імітувати інтелектуальну діяльність людини, таку як мова, навчання та вирішення проблем.
Штучний інтелект може набувати різні форми і рівні складності залежно від завдання, яке потрібно виконати. Однією з найпоширеніших форм штучного інтелекту є чат-боти, які здатні спілкуватися з людьми за допомогою тексту або голосу, що є об'єктом проведеного дослідження. Чат-боти можна використовувати для розваг, інформації, обслуговування клієнтів, маркетингу та багатьох інших цілей, але не всі чат-боти однаково розумні та природні у спілкуванні. Деякі чат-боти мають обмежені вказівки та сценарії та не можуть адаптуватися до нових ситуацій чи завдань. |
Описание: | Іщенко І. С., Большая О. В. Використання штучного інтелекту в освіті. Ресурсно-орієнтоване навчання в «3D»: доступність, діалог, динаміка : збірник тез доповідей ІV Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. (м. Полтава, 22–23 лютого 2024 року). Полтава : ФКУЕП ПДАУ, 2024. С. 347–348. |
URI: | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23142 |
Appears in Collections: | Статті
|
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
|