DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра біології, здоров’я людини та фізичної реабілітації >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Біологічні, медичні та науково-педагогічні аспекти здоров’я людини (2022) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23141

Назва: Побудова уроку з використанням передових технологій з урахуванням здоров’язбереження
Автори: Горяйнов, Г.С.
Попельнюх, В.В.
Ключові слова: побудова уроку
здоров'я
формування здорового способу життя
здоровий спосіб життя
Дата публікації: 2022
Короткий огляд (реферат): Незважаючи на стрімку зміну стилю життя у наші дні, здоров’я лишається тією цінністю, про яку людям варто дбати та робити все можливе задля його збереження. Завдяки новаціям сфери освіти було запроваджено різноманітні компетентності і новітні технології, серед яких є і технології здоров’язбереження. Важливу роль формуванні здорового життя відіграє школа. Саме у шкільному віці закладаються основи здоров'я людини та здорового способу життя, формується ціннісне ставлення не лише до свого здоров'я, а й здоров'я інших людей.
Опис: Горяйнов Г. С., Попельнюх В. В. Побудова уроку з використанням передових технологій з урахуванням здоров’язбереження // Біологічні, медичні та науково-педагогічні аспекти здоров’я людини. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції / За загальною редакцією проф. Дубініна С. І. Полтава, 2022. С. 132-136.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23141
Розташовується у зібраннях:Біологічні, медичні та науково-педагогічні аспекти здоров’я людини (2022)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
49.pdf150,2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок