DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра біології, здоров’я людини та фізичної реабілітації >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Біологічні, медичні та науково-педагогічні аспекти здоров’я людини (2022) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23134

Назва: Organization of the educational process using information technologies in studying the discipline "human anatomy"
Автори: Bilash, S.M.
Donchenko, S.V.
Yachmin, A.I.
Oliinichenko, Ya.O.
Kobeniak, M.M.
Kononov, B.S.
Ключові слова: anatomy
organization of educatio
latest technologies
human anatomy
Дата публікації: 2022
Короткий огляд (реферат): The main tasks in studying human anatomy are improving the knowledge and practical skills of higher education students, forming professional skills, and logical clinical thinking. In practical classes, teachers of the Department of Anatomy with Clinical Anatomy and Operative Surgery of the Poltava State Medical University use various new forms of education.
Опис: Bilash O. M., Donchenko S. V., Yachmin A. I.,Oliinichenko Ya. I., Kobeniak M. M., Kononov B. S. Organization of the educational process using information technologies in studying the discipline "human anatomy" // Біологічні, медичні та науково-педагогічні аспекти здоров’я людини. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції / За загальною редакцією проф. Дубініна С. І. Полтава, 2022. C. 122-123.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23134
Розташовується у зібраннях:Біологічні, медичні та науково-педагогічні аспекти здоров’я людини (2022)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
45.pdf91,21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок