DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра спеціальної та інклюзивної освіти >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23114

Назва: Підвищення кваліфікації педагогічних працівників у закладі неперервної освіти на основі теорій інтенсивного навчання для забезпечення ними виховання лідерських якостей обдарованих учнів
Автори: Стрельніков, В.Ю.
Ключові слова: підвищення кваліфікації педагогічних працівників
заклад неперервної освіти
теорія навчання
теорії інтенсивного навчання
виховання
лідерські якості
обдарований учень
Дата публікації: 2024
Короткий огляд (реферат): Розглядаються можливості підвищення кваліфікації педагогічних працівників у закладі неперервної освіти на основі теорій інтенсивного навчання для забезпечення ними виховання лідерських якостей обдарованих учнів. Аналізуються: а) теорія поетапного формування розумових дій; б) асоціативно-рефлекторна теорія навчання; в) теорія змістовного узагальнення; г) біхевіористська теорія навчання; д) гештальт-теорія засвоєння; е) сугестопедія.
Опис: Стрельніков В. Ю. Підвищення кваліфікації педагогічних працівників у закладі неперервної освіти на основі теорій інтенсивного навчання для забезпечення ними виховання лідерських якостей обдарованих учнів. Лідерство і обдарованість: сучасний науковий дискурс і освітня практика : матеріали Всеукр. наук.-практ. онлайн-конф. (Київ, 14–19 лют. 2024 р.). Київ : Інститут обдарованої дитини НАПН України, 2024. 1014 с. С. 893–901.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23114
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
1_Стрельніков 2024.pdf229,08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок