DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2010(7) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/231

Назва: Метод проектів як вид інноваційної діяльності в навчанні студентів-нефілологів української мови
Автори: Дроздова, І.П.
Ключові слова: метод проектів
самостійна діяльність
професійне зростання
творчий потенціал особистості
інноваційні технології
Дата публікації: 2010
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): У статті досліджуються концептуальні положення, мета і завдання, основні характеристики та загальні принципи побудови методу проектів під час вивчення української мови у вищій школі з метою формування професійного мовлення студентів нефілологічного вузу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/231
Розташовується у зібраннях:2010(7)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Drozdov.pdf93,45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок