DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра біології, здоров’я людини та фізичної реабілітації >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Біологічні, медичні та науково-педагогічні аспекти здоров’я людини (2022) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23093
|
Назва: | Роль естетотерапевтичної філософії освіти для збереження психоемоційного здоров’я майбутніх учителів початкової школи |
Автори: | Федій, О.А. Івахно, О.М. |
Ключові слова: | психоемоційне здоров’я здоров’я філософія освіти майбутній вчитель початкової школи |
Дата публікації: | 2022 |
Короткий огляд (реферат): | У найскладніший для України та світу час кожна людина переживає значні психоемоційні навантаження, тому збереження
емоційно-почуттєвої сфери особистості є чи не найактуальнішою
проблемою сучасності. На долю вчителя нині покладено не лише
турбота про майбутні покоління, надання їм ґрунтовної системи
знань, розвиток їх умінь і компетентностей, а й надання підтримки
вихованцям, вселення віри та надії на краще майбутнє. Окрім
цього, не секрет, що професія вчителя в усі часи вважалася такою, яка має численну кількість стресогенних факторів та ризиків
до погіршення психоемоційного здоров'я. |
Опис: | Федій О. А., Івахно О. М. Роль естетотерапевтичної філософії освіти для
збереження психоемоційного здоров’я майбутніх
учителів початкової школи // Біологічні, медичні та науково-педагогічні аспекти здоров’я людини. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції / За загальною редакцією проф. Дубініна С. І. Полтава, 2022. С. 42-44. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23093 |
Розташовується у зібраннях: | Біологічні, медичні та науково-педагогічні аспекти здоров’я людини (2022)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|