DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра біології, здоров’я людини та фізичної реабілітації >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Біологічні, медичні та науково-педагогічні аспекти здоров’я людини (2022) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23093

Назва: Роль естетотерапевтичної філософії освіти для збереження психоемоційного здоров’я майбутніх учителів початкової школи
Автори: Федій, О.А.
Івахно, О.М.
Ключові слова: психоемоційне здоров’я
здоров’я
філософія освіти
майбутній вчитель початкової школи
Дата публікації: 2022
Короткий огляд (реферат): У найскладніший для України та світу час кожна людина переживає значні психоемоційні навантаження, тому збереження емоційно-почуттєвої сфери особистості є чи не найактуальнішою проблемою сучасності. На долю вчителя нині покладено не лише турбота про майбутні покоління, надання їм ґрунтовної системи знань, розвиток їх умінь і компетентностей, а й надання підтримки вихованцям, вселення віри та надії на краще майбутнє. Окрім цього, не секрет, що професія вчителя в усі часи вважалася такою, яка має численну кількість стресогенних факторів та ризиків до погіршення психоемоційного здоров'я.
Опис: Федій О. А., Івахно О. М. Роль естетотерапевтичної філософії освіти для збереження психоемоційного здоров’я майбутніх учителів початкової школи // Біологічні, медичні та науково-педагогічні аспекти здоров’я людини. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції / За загальною редакцією проф. Дубініна С. І. Полтава, 2022. С. 42-44.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23093
Розташовується у зібраннях:Біологічні, медичні та науково-педагогічні аспекти здоров’я людини (2022)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
16.pdf136,52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок