DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Психологія і особистість >
2024(1) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23064
|
Назва: | Особливості розвитку математичних уявлень старших дошкільників з порушеннями інтелекту |
Автори: | Яновська, Т.А. Тітова, Т.Є. |
Ключові слова: | особливості мислення комбінаторне мислення поняттєве мислення математичні уявлення старший дошкільний вік інтелект порушення інтелекту |
Дата публікації: | 2024 |
Короткий огляд (реферат): | Дана стаття присвячена теоретичному аналізу вивчення
проблеми розвитку математичних уявлень старших дошкільників з
порушеннями інтелекту. Аналізуються особливості мислення як
пізнавального процесу особистості. Аналізуються психологічні
особливості дітей старшого дошкільного віку. Надається психологічна характеристика математичних уявлень дітей з інтелектуальними порушеннями. Обґрунтовуються методологічні основи
емпіричного дослідження розвитку математичних уявлень старших
дошкільників з порушеннями інтелекту. Експериментально аналізують отримані показники сформованості математичних уявлень
старших дошкільників з інтелектуальними порушеннями; специфіка
комбінаторного і поняттєвого мислення дітей з інтелектуальними
порушеннями; показники розвитку мисленнєвих операцій дітей
старшого дошкільного віку. |
Опис: | Яновська Т. А. Особливості розвитку математичних
уявлень старших дошкільників
з порушеннями інтелекту // Психологія і особистість : наук. журнал / Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Київ ; Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2024. Вип. 1 (25). С. 156-173. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23064 |
Розташовується у зібраннях: | 2024(1)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|