| 
                
                
  
 
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
 
Факультети та кафедри >
 
Факультети >
 
Факультет Природничих наук та менеджменту >
 
Кафедра мистецтвознавства та позашкільної освіти  >
 
Статті >
 
    
        
            
                
                Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
                http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23028
             | 
         
     
     
    
    
| Назва:  | Проєктування форм організації навчання майбутніх педагогів закладів позашкільної освіти в умовах війни |  
| Автори:  | Лебедик, Л.В. |  
| Ключові слова:  | заклад позашкільної освіти форми організації навчання майбутній педагог закладу позашкільної освіти |  
| Дата публікації:  | 2023 |  
| Короткий огляд (реферат):  | У статті автори аналізуються такі форми організації навчання: фронтальні; групові – організація навчання студентів у постійних групах; бригадні – організація навчання студентів у тимчасових групах; кооперативно-групові – кожна мікрогрупа майбутніх педагогів закладів позашкільної освіти виконує та інформує всю студентську групу про частину спільного завдання; диференційовано-групові – організація навчання їх у групах зі схожими можливостями; парні – робота студентів у парах; індивідуальні, індивідуально-групові форми навчання. |  
| Опис:  | Лебедик Л. В. Проєктування форм організації навчання майбутніх педагогів закладів позашкільної освіти в умовах війни. Наука і освіта в глобальному та національному вимірах: виклики, загрози, перспективи розвитку : тези доповідей ІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (16–17 листоп. 2023 р., м. Лубни). Полтава; Лубни; Миргород, 2023. 284 с. С. 46–50. |  
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу):  | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23028 |  
| Розташовується у зібраннях: | Статті
  |  
  
    
    
     
    
    
    Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені. 
                    
                      
                 |