DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Навчально-науковий інститут іноземних мов >
Кафедра англійської та німецької філології >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/22983

Назва: Формування у студентів закладу вищої освіти компетенцій академічного письма засобами іноземної мови
Автори: Черчата, Л.М.
Король, Л.Л.
Ключові слова: академічне письмо
компетенція
компетентність
вища освіта
вивчення іноземної мови
Дата публікації: 2022
Короткий огляд (реферат): Метою даної статті є аналіз можливостей і перспектив формування компетенцій академічного письма засобами іноземної мови. Для досягнення мети нами було окреслено коло дослідницьких завдань, а саме: концептуалізувати поняття компетенцій академічного письма у предметному полі вищої освіти; виокремити особливості формування компетенцій засобами іноземної мови; розглянути специфіку формування компетенцій академічного письма у процесі навчання студентів закладу вищої освіти іноземній мові. У статті проаналізовано особливості формування компетенцій академічного письма засобами іноземної мови. Концептуалізовано поняття компетенцій академічного письма у предметному полі вищої освіти. Академічне письмо визначено системною компетентністю, яка формується в процесі навчання у закладах вищої освіти та реалізується у створенні ґрунтовних наукових текстів, які розкривають процес та результати самостійних досліджень визначеної тематики. Формування компетенції академічного письма передбачає знання видів та жанрів наукових текстів, наукового стилю, мовних шаблонів та кліше, прийнятних лексичних та граматичних структур. Академічне письмо є системною компетентністю, яка формується в процесі навчання у закладах вищої освіти та реалізується у створенні ґрунтовних наукових текстів, які розкривають процес та результати самостійних досліджень визначеної тематики. Розглянуто академічне письмо як єдність спонукально-мотиваційної, аналітико-синтетичної та виконавчої частин. Визначено, що для успішного навчання академічного письма англійською мовою необхідне поєднання кількох компонентів, а саме змістового, системного, процесуального, жанрового та контекстуального. Виокремлено специфіку формування компетенцій засобами іноземної мови. Розглянуто формування компетенцій академічного письма у процесі навчання студентів закладу вищої освіти іноземній мові як складний та багатогранний процес, який потребує розвитку мовних та пізнавальних навичок, адже навчання академічного письма має бути сфокусоване на роботі з усіма його компонентами, що своєю чергою дає змогу зробити процес навчання цілісним та результативним.
Опис: Черчата Л. М., Король Л. Л. Формування у студентів закладу вищої освіти компетенцій академічного письма засобами іноземної мови. Інноваційна педагогіка. Вип. 53. Том 2. 2022. С. 146-150.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/22983
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Черчата Король Інноваційна педагогіка.pdf158,02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок