DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2023(82) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/22912

Назва: Закономірності управління професійним розвитком науково-педагогічних працівників комунального закладу вищої освіти
Автори: Одарченко, В.
Ключові слова: закономірність
управління
професійний розвиток
науково-педагогічні працівники
комунальний заклад вищої освіти
Дата публікації: 2023
Короткий огляд (реферат): У статті порушено проблему управління професійним розвитком науково- педагогічних працівників комунального закладу вищої освіти. Теорія управління професійним розвитком науково-педагогічних працівників у комунальних закладах вищої освіти характеризується володінням власним об›єктом, предметом, підходами та методами дослідження, що дозволяє стверджувати, що ця теорія має не лише свій унікальний термінологічний апарат, але й власну методологічну основу,зокрема сутність, закономірності, принципи та інші аспекти. Під час дослідження використано такі методи: порівняльнозіставний, критично-порівняльний та контент аналіз даних; систематизація та класифікація теоретичних і статистичнихданих, опитування респондентів. Аналіз науково-педагогічної літератури, обласних програм розвитку освіти та інших джерел дозволи виявити сукупність закономірностей. Стисло обґрунтовано доцільність їх врахування при управлінні професійним розвитком науковопедагогічних працівників комунального закла- ду вищої освіти. З’ясовано, що управління професійним розвитком науково-пе- дагогічних працівників буде результативнішим: чим динамічніше відбувається інтегрований «горизонтальний професійний розвиток»; чим якісніше забезпечується реалізація організаційнопедагогічних умов в комунальному закладі вищої освіти; чим органічніше інтегруються державні та регіональні програми розвитку; чим ефективніше відбувається інтеграція до європейського та світового освітньо-наукового простору; ґрунтовніша консолідуюча ідея менеджменту комунального закладу вищої освіти щодо професійного розвитку науково-педагогічних працівників; чим виваженіше відбувається процес академічного інбридингу як способу свідомого «горизонтального та вертикального професійного розвитку; чим ефективніше організована діяльність наукових шкіл. Перспективою дослідження визначено подальше дослідження теоретико-методологічного базису – принципів управління професійним розвитком науково-педагогічних працівників комунального закладу вищої освіти.
Опис: Одарченко В. Закономірності управління професійним розвитком науково-педагогічних працівників комунального закладу вищої освіти // Педагогічні науки : наук. журн. Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. 2023. Вип. 82. С. 130-136.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/22912
Розташовується у зібраннях:2023(82)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
23.pdf391,43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок