DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2023(82) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/22906

Назва: Біографічний підхід в дослідженні педагогічної персоналії Василя Лобурця (1930–2006)
Автори: Єрмоленко, О.
Ключові слова: Василь Лобурець
біографічний підхід
біографія
дослідження
особистість
науково-педагогічна діяльність
педагогічні ідеї
Дата публікації: 2023
Короткий огляд (реферат): Обґрунтовано доцільність використання біографічного підходу для студіювання педагогічної персоналії видатного історика, краєзнавця, викладача, організатора освіти та науки Василя Лобурця (1930–2006). На основі аналізу праць зарубіжних (Erik Erikson, C. Wright Mills, Carlo Ginzburg, Ronald A. Giere, William H. McNeill, Antonina Kloskowska) та українських (Г. Бєлан, Н. Дічек, М. Лещенко, Н. Лісовська-Мускеєва, М. Сидоров, О. Сухомлинська) учених розкрито особливості використання біографічного підходу, висвітлено джерела та методи вивчення творчої біографії вченого-педагога.
Опис: Єрмоленко О. Біографічний підхід в дослідженні педагогічної персоналії Василя Лобурця (1930–2006) // Педагогічні науки : наук. журн. Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. 2023. Вип. 82. С. 109-113.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/22906
Розташовується у зібраннях:2023(82)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
19.pdf383,06 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок