DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2023(82) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/22897

Назва: Творче завдання як підсумкова форма контролю для майбутніх журналістів: погляд студентів
Автори: Цуріна, Е.
Ключові слова: творче завдання
студенти-журналісти
дистанційне навчання
форма підсумкового контролю
журналістська освіта
Дата публікації: 2023
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена питанню підсумкового контролю з профільних дисциплін на спеціальності 061 «Журналістика». Проаналізовано опитування більше 100 студентів кафедри журналістики Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна, які представили своє бачення творчого завдання як форми заліку або іспиту. Серед питань були теми розподілу балів за окремі види завдань, особливості підготовки творчого завдання, проблеми виконання творчих робіт в умовах дистанційного навчання тощо. Опитування передбачало різні форми відповідей: як вибір варіанту, так і розгорнуті коментарі. Анкети заповнили студенти всіх курсів першого та другого рівнів вищої освіти очної та заочної форми навчання, а також випускники кафедри. З’ясовано, що більшість студентів бачать творче завдання як обов’язкову складову семестрових підсумків. При цьому ідеальною формою заліку або іспиту вважають комбінований варіант – презентація творчого завдання та перевірка теорії. Констатовано, що студенти-журналісти надають перевагу індивідуальному виконанню творчих робіт, хоча і припускають командні формати. Виокремлені головні виклики, які постають перед майбутніми журналістами в умовах онлайнового навчання в контексті виконання творчої роботи. З’ясовано, що після початку повномасштабної фази російсько-української війни кількість складнощів збільшилася та вони частіше стали пов’язаними з внутрішнім станом студентів. Найчастіше респонденти називали такі проблеми, як виконання робіт в умовах стресу, пошук мотивації, пошук натхнення, знаходження тем для матеріалів. Проблеми організації навчання з боку вишу відійшли на другий план у порівнянні з часами карантинних обмежень через пандемію коронавірусу. Зроблено висновок, що попри наявні складнощі дистанційного навчання студенти все одно бачать семестрові підсумки з профільних дисциплін у вигляді виконання творчого завдання як заздалегідь підготовленого, так і зробленого під час іспиту чи заліку.
Опис: Цуріна Е. Творче завдання як підсумкова форма контролю для майбутніх журналістів: погляд студентів // Педагогічні науки : наук. журн. Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. 2023. Вип. 82. С. 75-81.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/22897
Розташовується у зібраннях:2023(82)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
13.pdf394,71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок