DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2023(82) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/22894

Назва: Формування військово-професійної компетентності та військово-професійної культури майбутніх офіцерів як проблема наук про освіту
Автори: Ільченко, О.
Ключові слова: майбутній офіцер
компетентнісній підхід
військово-професійна підготовка
військово-професійна компетентність
військово-професійна культура
військово-технічна культура
Дата публікації: 2023
Короткий огляд (реферат): Стаття визначає важливість компетентнісного підходу у військовій освіті та вказує на необхідність удосконалення сучасних методів та підходів для досягнення вищого рівня підготовки військових фахівців. Аналіз якості підготовки випускників військових закладів вищої освіти вказує на недоліки діючої освітньої моделі, спрямованої на засвоєння конкретного обсягу інформації, і не гарантує досягнення основної мети вищої військової освіти - підготовки компетентних військових фахівців. Структура військово-професійної компетентності офіцера включає знання, вміння та навички професійної діяльності, а також мотиви, інтереси, потреби та особистісні якості, які визначають спрямованість його особистості. Дослідження також виявило, що важливими компонентами є соціальні, психологічні, командні та загальнонаукові компетентності, які сприяють успішній діяльності в різних соціальних групах та бойових ситуаціях. Вивчено військово-професійну компетентність як процес формування досвіду опанування військово-професійної діяльності; особлива увага приділяється характеристикам цієї компетентності, таким як об’єм і різноманітність, ситуаційна оформленість, інтегрованість, індивідуалізованість та інші. Підкреслюється необхідність формування професійної компетентності на основі нових принципів, враховуючи світові інтеграційні процеси та роль військового фахівця в інформаційному світі. Наголошується, що військовопрофесійна компетентність випускника військового закладу виражається в об’єднанні загальновійськової підготовленості та орієнтації на військово-професійну діяльність. Зазначається важливість професійної культури майбутнього офіцера, яка є системною основою для успішного виконання його обов’язків у Збройних Силах.
Опис: Ільченко О. Формування військово-професійної компетентності та військово-професійної культури майбутніх офіцерів як проблема наук про освіту // Педагогічні науки : наук. журн. Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. 2023. Вип. 82. С. 62-66.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/22894
Розташовується у зібраннях:2023(82)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
11.pdf358,27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок