|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2023(82) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/22893
|
Назва: | Проєктно-аналітична діяльність майбутніх офіцерів як проблема наук про освіту |
Автори: | Задорожний, Д. |
Ключові слова: | майбутній офіцер військово-професійна підготовка проєктно-аналітична діяльніст проєктно-аналітична компетентність аналітичне мислення |
Дата публікації: | 2023 |
Короткий огляд (реферат): | У статті здійснено аналіз та обґрунтування науково-теоретичних
основ змісту проєктно-аналітичної діяльності та розвитку проєктно-аналітичної
компетентності майбутніх офіцерів. Констатовано, що у сучасних умовах
військово-політичного контексту високі вимоги до рівня професійної підготовки
офіцерів, обумовлені постійним удосконаленням військової техніки та змінами в
умовах бойових дій. Проєктно-аналітична діяльність визначається як ключовий
елемент, що забезпечує ефективність інших видів діяльності військових фахівців.
Підкреслюється, що проєктно-аналітична компетентність майбутніх офіцерів
включає інтегративні якості та вміння, необхідні для аналізу та проєктування
результатів військово-професійної підготовки.
Доведено, що проєктно-аналітична компетентність військових офіцерів
включає в себе різноманітні аспекти, такі як ставлення до інформації, критичне
мислення, інформаційно-аналітичні знання, навички та вміння. Проєктноаналітична діяльність та компетентність розглядаються як основа військової
підготовки, сприяючи розвитку особистісних якостей майбутніх офіцерів, таких
як аналітичне мислення, уважність, творчість та відповідальність. У дослідженні
визначено структуру проєктно-аналітичної діяльності офіцера, що включає
предмет, мотиви, мету, засоби, умови організації та здійснення, результат.
Підкреслюється, що процес підготовки майбутніх офіцерів до проєктноаналітичної діяльності в системі військово-професійної освіти включає послідовні
етапи: мотиваційно-цільовий, теоретико-аналітичний, практично-професійний
і військово-спеціалізувальний навчання. Також встановлено, що проєктноаналітична компетентність виконує мотиваційно-цільову, інформаційноаналітичну, прогностичну, організаційну і контрольно-корегувальну функції
в системі військово-професійної освіти. Узагальнено, що проєктно-аналітична
діяльність офіцерів, визнана пріоритетною в військово-професійній сфері,
вимагає спеціалізованої підготовки майбутніх військових; вона сприяє розвитку
креативності, самостійності та інновацій фахівців. |
Опис: | Задорожний Д. Проєктно-аналітична діяльність майбутніх
офіцерів як проблема наук про освіту // Педагогічні науки : наук. журн. Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. 2023. Вип. 82. С. 57-61. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/22893 |
Розташовується у зібраннях: | 2023(82)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|