DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2023(82) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/22893

Назва: Проєктно-аналітична діяльність майбутніх офіцерів як проблема наук про освіту
Автори: Задорожний, Д.
Ключові слова: майбутній офіцер
військово-професійна підготовка
проєктно-аналітична діяльніст
проєктно-аналітична компетентність
аналітичне мислення
Дата публікації: 2023
Короткий огляд (реферат): У статті здійснено аналіз та обґрунтування науково-теоретичних основ змісту проєктно-аналітичної діяльності та розвитку проєктно-аналітичної компетентності майбутніх офіцерів. Констатовано, що у сучасних умовах військово-політичного контексту високі вимоги до рівня професійної підготовки офіцерів, обумовлені постійним удосконаленням військової техніки та змінами в умовах бойових дій. Проєктно-аналітична діяльність визначається як ключовий елемент, що забезпечує ефективність інших видів діяльності військових фахівців. Підкреслюється, що проєктно-аналітична компетентність майбутніх офіцерів включає інтегративні якості та вміння, необхідні для аналізу та проєктування результатів військово-професійної підготовки. Доведено, що проєктно-аналітична компетентність військових офіцерів включає в себе різноманітні аспекти, такі як ставлення до інформації, критичне мислення, інформаційно-аналітичні знання, навички та вміння. Проєктноаналітична діяльність та компетентність розглядаються як основа військової підготовки, сприяючи розвитку особистісних якостей майбутніх офіцерів, таких як аналітичне мислення, уважність, творчість та відповідальність. У дослідженні визначено структуру проєктно-аналітичної діяльності офіцера, що включає предмет, мотиви, мету, засоби, умови організації та здійснення, результат. Підкреслюється, що процес підготовки майбутніх офіцерів до проєктноаналітичної діяльності в системі військово-професійної освіти включає послідовні етапи: мотиваційно-цільовий, теоретико-аналітичний, практично-професійний і військово-спеціалізувальний навчання. Також встановлено, що проєктноаналітична компетентність виконує мотиваційно-цільову, інформаційноаналітичну, прогностичну, організаційну і контрольно-корегувальну функції в системі військово-професійної освіти. Узагальнено, що проєктно-аналітична діяльність офіцерів, визнана пріоритетною в військово-професійній сфері, вимагає спеціалізованої підготовки майбутніх військових; вона сприяє розвитку креативності, самостійності та інновацій фахівців.
Опис: Задорожний Д. Проєктно-аналітична діяльність майбутніх офіцерів як проблема наук про освіту // Педагогічні науки : наук. журн. Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. 2023. Вип. 82. С. 57-61.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/22893
Розташовується у зібраннях:2023(82)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
10.pdf355,87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок