|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2023(82) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/22892
|
Назва: | Спортивно-педагогічний супровід засобами легкої атлетики |
Автори: | Момот, О.О. Зайцева, Ю.В. Шостак, Є.Ю. |
Ключові слова: | легка атлетика майбутній учитель фізичної культури фізична культура заклад вищої освіти навчальна дисципліна |
Дата публікації: | 2023 |
Короткий огляд (реферат): | У статті розкрито спортивно-педагогічний супровід засобами
легкої атлетики, охарактеризовано зміст і структуру навчальної дисципліни
«Теорія і методика викладання легкої атлетики», відповідно до освітньопрофесійної програми підготовки здобувачів першого (бакалаврського) рівня
вищої освіти за спеціальностями 014 Середня освіта (Фізична культура) та 017 Фізична культура і спорт, яку впроваджено в освітній процес факультету фізичного виховання та спорту Полтавського національного педагогічного університету імені
В. Г. Короленка як складову змісту професійної підготовки майбутніх фахівців у
галузі фізичної культури і має на меті допомогти майбутнім спеціалістам набути
теоретичні та практичні знання щодо спортивно-педагогічного вдосконалення,
знати історію виникнення видів легкої атлетики, вивчити теорію і методику видів
легкої атлетики, а також організацію проведення та суддівство змагань.
Зміст матеріалу з навчальної дисципліни «Теорія і методика викладання легкої
атлетики» включає як практичні заняття, так і теоретичні розділи, направлені
на формування фізичної культури здобувачів першого (бакалаврського) рівня
вищої освіти, заснованого на глибоких знаннях та переконаннях, прагнення до
досягнення гармонійної єдності фізичного і духовного в людині, звичці самостійно
піклуватися про своє здоров’я і фізичне вдосконалення.
Очікуваними результатами навчання з дисципліни є відтворити термінологію
з легкої атлетики: класифікація легкоатлетичних вправ, крос, фосбері-флоп,
стіпль-чез, естафетний біг, пейсмейкер тощо; описати техніку видів легкої
атлетики, що вивчаються та методику навчання легкоатлетичним вправам,
історію розвитку легкоатлетичного спорту; назвати правила змагань з легкої
атлетики, їх організацію і проведення; планувати навчальний матеріал з легкої
атлетики у школі, дитячих таборах відпочинку тощо; розробити план-конспект з
легкої атлетики; продемонструвати проведення уроку/заняття з легкої атлетики
та вміння спілкуватися українською мовою в професійному середовищі; позитивно
сприймати необхідність професійних етичних стандартів, цінувати бажання
працювати самостійно, здатність до фізичного самовдосконалення; брати участь
у дискусіях з одногрупниками, викладачами, ставити запитання, слухати у
процесі розучування виду легкої атлетики; повторити, імітувати основні технічні
елементи під час навчання легкоатлетичним вправам у процесі розучування виду
легкої атлетики; оцінити рівень теоретичних знань та розвитку фізичних якостей
у легкій атлетиці. |
Опис: | Момот О. О., Зайцева Ю. В., Шостак Є. Ю. Спортивно-педагогічний супровід
засобами легкої атлетики // Педагогічні науки : наук. журн. Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. 2023. Вип. 82. С. 52-56. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/22892 |
Розташовується у зібраннях: | 2023(82)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|