DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психології і соціальної роботи >
Кафедра кризової психології >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/22890

Назва: Модернізація організації освітнього процесу у вищій школі: психолого-педагогічний ресурс арт-практик
Автори: Яланська, С.П.
Ключові слова: освітній процес
модернізація освіти
арт-практика
психолого-педагогічний ресурс
Дата публікації: 2020
Короткий огляд (реферат): На сьогодні арт-практики активно використовуються у роботі практичних психологів, арт-терапевтів, психотерапевтів, коучів, соціальних працівників. Але використання арт-практик педагогами, зокрема, викладачами вищої школи могло б бути більш широким і ефективним якби науковцями більше приділялося уваги психолого-педагогічному обґрунтуванню розвивального потенціалу арт-інструментарію. Психолого-педагогічний ресурс арт-інструментарію, який можна використовувати у вищій школі, є досить потужним. Здійснюється розвиток творчої уяви, підвищується рівень прояву унікальності, гнучкості, забезпечується легкість асоціювання, процес самопізнання, розширюються можливості самовдосконалення, знаходяться можливі шляхи досягнення поставлених цілей майбутніми фахівцями. Арт-практики можуть виконувати мотиваційну функцію – сприяти зацікавленню студентів предметом, який викладається.
Опис: Яланська С. П. Модернізація організації освітнього процесу у вищій школі: психолого-педагогічний ресурс арт-практик. Проблеми мотивації особистості в сучасному освітньому просторі : кол. моногр. Кременчук : Щербатих О. В. 2020. С. 96-109.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/22890
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Яланська_моногр.pdf393,83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок