DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психології і соціальної роботи >
Кафедра кризової психології >
Статті >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/22890
|
Назва: | Модернізація організації освітнього процесу у вищій школі: психолого-педагогічний ресурс арт-практик |
Автори: | Яланська, С.П. |
Ключові слова: | освітній процес модернізація освіти арт-практика психолого-педагогічний ресурс |
Дата публікації: | 2020 |
Короткий огляд (реферат): | На сьогодні арт-практики активно використовуються у роботі практичних психологів, арт-терапевтів, психотерапевтів, коучів, соціальних працівників. Але використання арт-практик педагогами, зокрема, викладачами вищої школи могло б бути більш широким і ефективним якби науковцями більше приділялося уваги психолого-педагогічному обґрунтуванню розвивального потенціалу арт-інструментарію. Психолого-педагогічний ресурс арт-інструментарію, який можна використовувати у вищій школі, є досить потужним. Здійснюється розвиток творчої уяви, підвищується рівень прояву унікальності, гнучкості, забезпечується легкість асоціювання, процес самопізнання, розширюються можливості самовдосконалення, знаходяться можливі шляхи досягнення поставлених цілей майбутніми фахівцями. Арт-практики можуть виконувати мотиваційну функцію – сприяти зацікавленню студентів предметом, який викладається. |
Опис: | Яланська С. П. Модернізація організації освітнього процесу у вищій школі: психолого-педагогічний ресурс арт-практик. Проблеми мотивації особистості в сучасному освітньому просторі : кол. моногр. Кременчук : Щербатих О. В. 2020. С. 96-109. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/22890 |
Розташовується у зібраннях: | Статті
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|