DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психології і соціальної роботи >
Кафедра кризової психології >
Статті >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/22888
|
Назва: | Ерудованість майбутніх учителів у галузі біології |
Автори: | Яланська, С.П. |
Ключові слова: | ерудованість галузь біології майбутній вчитель творчість |
Дата публікації: | 2010 |
Короткий огляд (реферат): | Високий рівень творчості студентів-біологів є умовою і показником інтенсивного розвитку їх професійної педагогічної діяльності. Ерудиція в галузі біології є складовою розвитку творчості майбутнього вчителя і передбачає: природничо-наукові знання, вміння, навички, розуміння єдиної природничо-наукової картини світу. |
Опис: | Яланська С. П. Ерудованість майбутніх учителів у галузі біології. Наукові записки. Серія “Психологія і педагогіка”. Випуск 16. 2010. С. 328-338. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/22888 |
Розташовується у зібраннях: | Статті
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|