DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психології і соціальної роботи >
Кафедра кризової психології >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/22888

Назва: Ерудованість майбутніх учителів у галузі біології
Автори: Яланська, С.П.
Ключові слова: ерудованість
галузь біології
майбутній вчитель
творчість
Дата публікації: 2010
Короткий огляд (реферат): Високий рівень творчості студентів-біологів є умовою і показником інтенсивного розвитку їх професійної педагогічної діяльності. Ерудиція в галузі біології є складовою розвитку творчості майбутнього вчителя і передбачає: природничо-наукові знання, вміння, навички, розуміння єдиної природничо-наукової картини світу.
Опис: Яланська С. П. Ерудованість майбутніх учителів у галузі біології. Наукові записки. Серія “Психологія і педагогіка”. Випуск 16. 2010. С. 328-338.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/22888
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Ерудованість_2010_16_38.pdf246,1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок