DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психології і соціальної роботи >
Кафедра кризової психології >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/22886

Назва: Психолого-дидактосервіс як умова розвитку особистості з природничонауковим мисленням
Автори: Яланська, С.П.
Ключові слова: психолого-дидактосервіс
творча діяльність
природничонаукове мислення
школяр
студент
Дата публікації: 2013
Короткий огляд (реферат): Однією з вимог реформування сучасної природничонаукової освіти є підвищення творчого потенціалу навчання, що передбачає високий рівень природничонаукового пізнання, зумовлений дискурсивна-логічним осмисленням, інтуїтивним осягненням природної дійсності, її взаємозв'язку з суспільством. Систематизація знань про природу повинна йти дедуктивно-індуктивним шляхом: від фактів до спостережень через емпіричні залежності до специфічних законів і їх систем, постійно спираючись на знання про фундаментальні закономірності природи. Мета статті полягає у психологопедагогічному аналізі проблеми розвитку особистості з nриродничонауковим мисленням, визначенні основних шляхів її розв'язання в загальноосвітніх та вищих навчальних закладах.
Опис: Яланська С. П. Психолого-дидактосервіс як умова розвитку особистості з природничонауковим мисленням. Versus. 2013. № 1. С. 24-29.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/22886
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Меліт_vers_2013_1_6.pdf110,43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок